Hemma!

2008-07-05 @ 01:59:56

Oj vad sent det blev, men nu är jag hemma i alla fall! Efter bion hämtade vi bara Naiad och tog en promenad bort till Anita och har suttit där fram tills nu.

Var ju som sagt på förhandsvisningen av Mamma Mia! Det började med lite mingel där de bjöd på skumpa, men det är ju inte så bra för min lever så jag tog mig ett glas alkoholfritt. Filmen var jättehärlig! Det var lite roligt att det var skådespelare som normalt sett inte sjunger; vissa av dem gjorde det bättre än andra, men det blev en väldigt annorlunda touch på det hela. Det var fullsatt och folk skrattade, klappade i takt och applåderade som galningar haha. Filmen var väldigt uppskattad av alla med andra ord!

Men det här var lite synd - jag var tvungen att ta en dos smärtstillande, så jag var lite halvborta lite då och då haha.. missade vissa småsaker men det handlade bara om några sekunder här och var. Fast det räckte tyvärr för att missa sammanhanget på vissa ställen så jag får väl vara lite olaglig och ladda hem den. Hahah hoppas det inte syntes att jag blundade. Men äh. Hur som helst var det roligt att göra nåt sånt här annorlunda.

Men nu ligger vi här i varsin soffa, jag min moster Tiina och mamma.. Bara slappar. Ska försöka gå och lägga mig innan fem idag men kan inte lova nåt, haha.. Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: vindensmelodi

Härligt att du haft det bra.

2008-07-05 @ 16:03:39
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0