Hej alla!

2008-07-30 @ 16:18:57

Jag vet att min uppdatering är dålig och jag har inte svarat på era underbara kommentarer än, men eftersom jag ligger på sjukhuset hoppas jag ni har förståelse för det. Man kan ju inte vara på topp jämt he he.

Har skrivit några osammanhängande inlägg under de senaste dagarna som inte blivit klara så jag håller på att försöka organisera dem lite och lägga upp så fort jag kan. Det har hänt massa saker jag vill berätta om! Men det är svårt att komma ihåg allt när man vart lite borta i huvudet så det får ta den tid det tar.

Haha jag har märkt att jag har blivit beroende av bloggandet, ni ska bara veta hur mycket jag försökt få ihop ett inlägg. Men som sagt, jag har massor på g så tro inte jag har lagt ner! Kommer inte hem förrän tidigast måndag i alla fall så jag har tid på mig ;P

Puss och kram på er!

Kommentarer
Postat av: Vida

Vi finns kvar och läser när tankarna väl kommit på pränt. Hoppas du snart får komma hem!



Har förresten nominerat din blogg, helt enkelt för att den är så himla bra.



Sköt om dig!



Liv

Postat av: Surya

Det spelar ingen roll hur lite du bloggar - vi lämnar dig ALDRIG!!!

2008-07-30 @ 19:30:33
URL: http://poppelena.blogspot.com
Postat av: Kristian

Jag sparade Madeleines blogg. För att jag blev så röd när jag läste allt vad som har inträffat?

:( Jag ber för er dotter jag ber för er.

Jag har ingen blogg själv men skall fixa det så snart som möjligt. Jag har bara min e-post....

Mvh Kristian

2008-09-22 @ 15:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0