Healingen

2008-07-18 @ 01:38:16

Fick ju healing idag! Det är två bekanta, Magnus och Gösta, som kommer förbi då och då och healar mig och tar bort dåliga energier. Tycker det är jätteintressant med sånt här, och jag tror att det som inte skadar kan ju bara vara bra och positivt! 

Tyvärr är det långt ifrån alla som tror på det, och det behöver man ju inte göra om man inte vill det. Alla är olika. Men jag har ju inget att förlora på det, tvärtom. Och det coola är att det dessutom har sagts så mycket när de varit här, saker som de aldrig hade kunnat veta annars så jag är ganska övertygad! Och såklart jätteglad att de vill komma hit och hjälpa mig, alltid lika roligt att ha dem här.

Särskilt idag kände jag verkligen att alla dåliga energier var som bortblåsta efteråt, det behövdes verkligen. Tusen tack till er M och G, jättegoa är ni som hjälper mig!

Kommentarer
Postat av: Alisa

Har oxå fått uppelva healing!:) Det är helt sansöst, jag somnar varje natt till healing musik för Reiki!:)

2008-07-18 @ 06:05:31
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0