Har jag blivit galen?

2008-07-03 @ 22:40:28

Ja, jag började ju undra i alla fall. Jag var säker på att jag var helt ensam i lägenheten. Och så börjar jag höra djupa andetag snett bakom mig. Que?

Jag vänder mig om. Där sitter bara en mjukis-giraff som hunden brukar tugga på. Jag tittar lite misstänksamt på den. Andetagen blir djupare och djupare.. Nu börjar jag bli nervös. Har jag tagit för mycket smärtstillande? Är jag galen? Spökar det? ... eller har dreggel-giraffen vaknat till liv...?

Då plötsligt (till min stora lättnad) hör jag ett högt snarkande och jag börjar förstå. Jag kan pusta ut.

Det var bara Naiad... Jag trodde mamma hade tagit med henne när hon gick. Haha herrejävlar, hon snarkar verkligen som en vuxen karl den hunden!


Kommentarer
Postat av: vindensmelodi

:-)) Herregud,,, du måste ju ha haft hjärtat i halsgropen innan du insåg vad det var!!! :-)) Shit! Jag hade kissat på mig!!!!

2008-07-05 @ 15:59:38
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0