Ett till..

2008-07-09 @ 01:46:36

Ett till kort förtydligande: När ni kommenterar som anonyma eller inte har någon egen blogg jag kan svara till brukar jag skriva mitt svar under samma inlägg som ni kommenterat på. Så om du kommenterar som anonym får du komma ihåg vilket inlägg du kommenterade på för det är där jag skriver mitt svar sen.

Jag kan vara lite långsam på att svara ibland, men jag gör mitt bästa! Och jag ber om ursäkt om det är något jag råkar missa. Jag tror inte jag gjort det, men om jag skulle göra det så är det inte med flit. Sådär goingar, det var bara det!

(Så Viktor, titta under "Dax att hålla tummarna igen" inlägget nu :D )


Kommentarer
Postat av: Alisa

Vad konstigt, jag kan inte kommentera på inlägget om tävlingen!:S



Men jag skriver här.

Konstig komplimang:



- Du är inte alls kort,du är bara lite mindre lång!

2008-07-09 @ 13:09:31
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/
Postat av: viktor henriksson

haha oj, va de så man gjorde :).. o vilken ära att du skrev mitt namn i din blogg.. coolt.. man e ju lite av en kändis nu då ;). Nä, men stenkul att du uppskatta mitt första inlägg o lika stenkul att david mins mig. Vi borde nästan ses, bägge tre, o bara prata pepptalk över en fika :)

2008-07-12 @ 10:33:47
Postat av: viktor henriksson

o här kan du få en komplimang jag hörde en gång:



-är din pappa bagare?

-näe, hur så?

-du ser lite tjock ut..



haha vet inte vem som sa de, men personen i fråga lär ju inte fått en dejt den gången iaf :D

2008-07-12 @ 10:35:59
Postat av: Madde svarar

Viktor: Ja det tycker vi vore roligt jag och David :) Det får vi ta och styra upp! Kramar :)

2008-07-13 @ 21:47:38
URL: http://jagefrisk.blogg.se/
Postat av: viktor henriksson

vet inte om du ser min mailadress här men om du vill kan du maila ditt eller davids nummer till mig så kan jag höra av mig.. vore kul o träffa david igen o snacka minnen o lika kul o träffa dig o bara känna på din positiva energi.. jag älskar sånt :)



o du.. snart e du frisk igen.. de bara känns som att de e enda sättet lixom.. inget annat går ju.. eller hur?!



här får du mailen: [email protected]

2008-07-15 @ 21:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0