Bästa välkomnandet!

2008-07-13 @ 16:26:47

Jag har världens bästa pojkvän. När jag kommer hem sitter han där utanför dörren och väntar på mig, bättre syn kunde  jag inte mötas av efter en lång bilfärd från Lysekil! Så idag ska vi ha en mys-söndag och bara njuta av varandras sällskap. Kanske hämta upp en smarrig pizza och sätta oss någonstans där vi kan vara lite ifred? Ja det kör vi på.

Shoppade två jättegoa tröjor i Lysekil, tog en runda innan vi åkte hem! Synd att det är söndag idag, annars hade jag nog åkt och shoppat loss här i stan också. Sååå shoppingsugen! Men det får bli en annan dag.

Nu ska jag ägna mig lite åt mina två favoriter som jag saknat så!



Mera update lite senare, är man nattuggla så är man he he.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0