Ett litet tack till..

2008-08-13 @ 16:55:39

Eftersom jag inte kunnat både fysiskt och psykiskt orkat sitta vid datorn knappt alls och kommentarerna har hunnit bli så många kommer jag inte svara på dem en och en, utan tackar er allihop såhär istället. Missförstå mig inte nu! Jag har aldrig blivit så upplyft och peppad av än när jag såg alla kommentarer. Så fortsätt gärna med det om ni vill för det ger mig så mycket styrka och framför allt glädje.

Det har hänt mycket sen sist så det är svårt för mig att samla ihop tankarna, så skriv gärna om det är nåt ni vill veta, vad som helst, det är bara att fråga på.

Sen är det samma sak när det gäller mobilen, att jag inte svarat på sms och inte kunnat / orkat svara när det ringer. Det gäller först och främst Viktor, Elin, Jennie Caroline och Sofia. Ni är helt fantastiska och jag har känt mig jättedum att jag inte svarat, men jag hoppas ni förstår.

Ett alldeles speciellt tack vill jag ge till mamma, pappa och David som alltid är här och ställer upp vad som än händer. Älskar er!

Nu kommer faktiskt Elin alldeles strax, så jag får ta och runda av det här inlägget - vi ska ut på stan och se om det finns några snygga linnen som är lite skönare än de tråkiga jag har nu. Ska bli skitkul!

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: mana

du är så stark och inspirerande.

2008-08-13 @ 17:55:53
URL: http://manamonroe.blogg.se/
Postat av: Peter PC Carlsson

Du måste inte svara. Jag är säker på att de flesta liksom mig inte alls förväntar sig något svar. Tvärt om så utgår jag från att du inte svara utan enbart tar emot de små tankar av lyckönskningar som du får.

2008-08-13 @ 19:58:46
URL: http://enbart.blogg.se/
Postat av: Taking Chances

Skuttar ivrigt in och hoppas...och jaaaaaaa...SHE´S BACK (halleluljamoment ;D)

Måste köra min glädjedans bara till din ära och let me tell you girl-den e inte vacker nååånstans asså ;D men d e lugnt,jag drar ner persiennerna för att vare sig skrämma grannarna eller låta dom skratta ihjäl sig ;P

Ta vara på dig själv sötnos och kramas massor med dina närmaste!

puss på nosen

2008-08-13 @ 20:05:51
URL: http://takingchances.blogg.se/
Postat av: Aneth

Blir bara så glad av dig. Du är en riktig inspirationskälla. Kul att höra att du ska ut på stan och kika.

Jättekramar!

2008-08-13 @ 20:08:46
Postat av: Elisabet Roslund

Ja, vi är många som tycker om dig, du är otrolig Madde! Vilken energi och kraft det finns i dig. Vi blir så glada när vi läser att du mår bättre och du.......vi väntar på att få läsa att du mår bra, att du är frisk igen.

Kram/Elisabet

2008-08-13 @ 20:42:47
Postat av: Daniel

Klart vi alla förstår!

Du e så bäst!

2008-08-13 @ 21:09:06
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: lena hulten

Hej Madde.:Jag är så glad att se att du är tillbaka igen.Hoppas du snart är hemma igen.Önskar dig allt gott och att du kommer ihåg vad som står i boken..THE SECRET.Varma kramar från Lena i UK..:)

2008-08-13 @ 21:19:05
Postat av: Mormor o morfar

Välkommen tillbaka - Madde.

Kämpa på allt vad Du orkar.



Vid vår flytt - den första Septenber till Sädesbingen, är Du välkommen att bo hos oss så länge Du vill.



Kram - mormor och morfar.







2008-08-14 @ 02:16:59
Postat av: Mika Hänninen

Vilken lättnad att du är tillbaka med dina underbara ord och din underbara personlighet!!!

2008-08-14 @ 05:25:08
Postat av: Carina

Härligt att du skriver, du är en kämpe Madde och du ger med det du skriver hopp och inspiration till oss så många andra. Du är fantastisk och jag håller alla mina tummar att du snart är hemma igen. Kul att komma ut på stan o kolla lite kläder. Fortsätt så ;o)

Stor kram

Carina

2008-08-14 @ 09:21:20
URL: http://carinaahlin.blogg.se/
Postat av: Zakia Rizko

Roligt att läsa att du är på fötter igen! Hoppas du fick en mysig eftermiddag med din vän :) Följer ivrigt din blogg, och hoppas av hela mitt hjärta att Du ska bli frisk. Många varma kramar, Zakia

2008-08-14 @ 11:26:26
Postat av: Sanna

Jag beundrar verkligen din styrka! Det är helt otroligt! Du kommer klara detta. Jag hejar på!!

2008-08-14 @ 14:14:37
Postat av: viktor henriksson

tack så jättemycke för att du valde att förklara o skriva mitt namn här på sidan. jättefint av dig. känns skönt för då vet jag också att du faktiskt läser de jag skriver o att det ger dig något. det glädjer mig verkligen. fortsätt va stark så ser vi till att träffas så snart du e på bena igen :) kram

2008-08-14 @ 19:39:37
Postat av: Micaela

Jag blir bara så hemskt glad över att du är fighter. Det är det enda.

2008-08-15 @ 06:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0