Ge aldrig upp!

2008-08-03 @ 02:02:13

(Skrivet ca 14.00)

Angående dagens pepp, fundera verkligen på det! För även om du har det svårt eller om det är någonting som gör livet tufft för dig så är det alltid du som har ansvar för dina handlingar.
 
Men det är alltid Du som har huvudansvaret att påverka ditt liv - grejen är bara att du gör det till din fördel och inte ger upp! För min del handlar det just nu om att bli av med den här löjliga rygghistorien för att få styrka att ta kål på den jävla idioten. För det är verkligen löjligt; att ligga här med ryggen när jag behöver bygga upp min kropp och kicka idiotens ass!

Kom ihåg: Hur jävligt det än känns idag, imorgon och kanske nästa vecka osv. så kommer det fixa sig. Ibland behöver man hjälp med att ta sig igenom saker och ting. Det är jättebra att ta den hjälpen man kan få, det ska man alltid göra om man känner att man behöver det, om du frågar mig..

Nä. nu ska jag dricka sista slurken ur min latte och kicka, kicka, kicka!

Kommentarer
Postat av: Alex

Du har så rätt och det är väldigt imponerande att du lyckas hantera din situation efter dom orden. Din blogg är väldigt inspirerande och den hamnar definitivt bland mina favoriter. Du är en stark tjej som jag är helt övertygad om kan övervinna alla hinder som står i din väg :)

Postat av: Jenny

Fan vad bra du är :) länkade till din blogg för den är verkligen inspirerande.

2008-09-17 @ 09:19:47
URL: http://smaltugn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är så stark människa, du har förstått kraften med livet och tänker inte ge upp. Förtsätt med det!

2008-09-19 @ 22:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0