Mera framsteg!

2008-08-15 @ 00:57:42

Idag har saker och ting också gått alldeles perfekt! Målet just nu är att jag ska kunna komma hem tillbaka till lägenheten nästa fredag, oavsett om jag kan gå eller inte.. men det hoppas och kämpar jag med så mycket jag bara kan, sjukhuslivet här är inget att eftersträva direkt..! Gå och stå själv kommer jag ju komma kunna göra snart, det tar kanske bara ta lite tid. Men nu gör jag stora framsteg varje dag så det känns jättepositivt!

Jag hade kunnat fortsätta ett tag med de där rosa cellgiftstabletterna ett tag, men mina ASAT- och ALATvärden är för höga. Så imorgon ska jag eventuellt börja ta örtmediciner jag fått skickade till mig från det  där Casa de Dom Inácio i Brasilien, samt hajleverolja. Det är naturläkemedel kan ju inte skada liksom.. Känner att något måste jag göra i väntan på att någon ny lösning dyker upp i cellgiftsväg!

Hittade massa snygga kläder på stan igår också, det var sjukt kul att få shoppa loss lite granna!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! det finns ett the som heter Essiac som kan göra underverk på cancerrelaterade sjukdomar. Sök på Essiac för info.Behandlats för bröstcancer och drack Essiacthe efter cytostatikakur.hälsningar Anna

2008-08-15 @ 08:03:24
Postat av: Vida

Härligt att läsa att du gör framsteg, håller tummarna för att du snart är hemma igen! Tycker absolut att du ska testa andra vägar med naturläkemedel och fortsätta med peppa dig själv med affirmationer.



/Liv

Postat av: Gösta

Toppen Madde att kan börja med dessa från Brasilien. Jag tänker mycket på dej ska du veta. Många kramar Gösta

2008-08-15 @ 10:07:45
Postat av: Elisabet

Kram på dej Madde!

2008-08-15 @ 10:15:26
Postat av: Jennie

Maddomaddomaddo!

Jag vill också shoppa med dig! Ikväll kan det ju kanske bli lite krångligt, meeen... Jag kommer förbi hur som helst! ses då!

2008-08-15 @ 10:35:05
Postat av: Marie

Såå kul att du känner dig bättre, shopping gör ju det hela mycket roligare, det kan ju få vem som helst att bli piggare och må bättre, så shoppa på ;)

Håller fortfarande mina tummar vet du

/Marie

2008-08-15 @ 12:14:04
Postat av: Fire

Hur bra som helst!!! Kanon med brasilien-pillren, jag tror att sånt helt klart! kram på dig!

2008-08-15 @ 18:36:56
URL: http://firekick.blogg.se/
Postat av: Anonym

Shopping är super medicin, du är en av mina vardagshjältar helt klart, mitt motto har de senaste åren varit "fokusera på möjligheterna inte på problemen". Kram och fortsätt fokusera på det positiva...

2008-08-15 @ 20:48:57
URL: http://opportunityoflife.blogg.se/
Postat av: Mika Hänninen

Du e helt underbar! Mer än ord kan beskriva! Man blir verkligen påverkad av allt du går igenom med sån styrka! Du har fått mig att värdera saker i livet annorlunda! Du är en perfekt förebild! Vilka problem man än haft/har så känns allt bättre och lättare när man tänker mer som du! Min högsta önskan är att DU blir världens lyckligaste människa!!!

2008-08-15 @ 21:36:34
Postat av: Cissi

Hur verkar medlet Essiac efter en cytostatikabehandling är det någon som vet???



2009-04-21 @ 16:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0