Torsdag

2008-08-02 @ 02:15:15

Här är den fjärde lilla "uppdateringen" från de senaste dagarna; torsdag;

Vilken natt. Alldeles underbart att ha David liggandes i sängen bredvid och kunna sträcka ut handen mitt i natten och känna hans. När vi vaknat till åt vi lite frulle och kollade på en film som heter the notebook. Vi hade sett den för ett par år sen och kom ihåg att den var bra, och minnet var inget fel på!

En lite rolig grej som hände sen vid lunch var att jag var så himla sugen på pannkakor vilket jag nämnt tidigare på morgonen. Gissa vad som var till lunch? Hihi jo pannkakor. "The Secret" kommer till undsättning åter igen eller hur? Hehe coolish.

Vi kom igång rätt fort efter lunch och då skulle vi gå till Yerba för att fika, men det var konstigt nog stängt. Så vi tog en prommis och varsin glass på stan och begav oss tillbaka till sjukhuset igen.

Sen var D tvungen att kila men blev snabbt avbytt av Caroline som kom dit vid fem. Och dessutom kom min syster Christine som skulle sova där hos mig. Vi satt på terassen och åt hemlagad mat - biff och potatismos med lingonsylt - som mamma skickat med, åååh LYX! Vad jag längtat efter det, lite annat än sjukhusmaten om man säger så!


Kommentarer
Postat av: Ami

Vilken stark kvinna du är, jag måste säga att jag beundrar dig och önskar dig allt gott ! Underbar familj och vänner som finns där för dig när du behöver dom. Jag hoppas verkligen att du mår bättre och att du får åka hem på måndag.

2008-08-02 @ 13:35:37
URL: http://kvinnainorr.blogg.se/
Postat av: Alisa

Gud vad underbart att du har så många personer som älskar dig så stark runt om dig hela tiden!:)

Man blir bara så glad och lycklig av att läsa...

Jag kommer aldrig att sluta säga det, men du är en sann förebild, en förebild för alla här ute. Jag beundrar dig så starkt och för varje gång jag faller och tappar styrkan dyker du upp i mina tankar och jag återfår min styrka!:)



Fortsätt att vara så stark som du är, du har mycket kvar att visa omvärlden!

2008-08-02 @ 15:55:21
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0