Så fel det kan bli

2008-08-20 @ 17:39:14

Var det nån som såg outsiders igår? De pratade om bl.a the secret, och gud vad de framsttällde det som värsta sekten eller nåt. De vet hur man vinklar saker på tv kan man ju säga! Nä, hoppas ingen blev avskräckf till att läsa boken för den är verkligen helt fantastisk.

Igår var för övrigt Carrobejb och hälsade på, vi satt ute vid terassen och chillade med det härliga regnet smattrande på taket. Vi pratade om att kanske åka till Playan (tror jag det hette) när jag blir bra i ryggen, det är tydligen nån inomhusstrand av nåt slag. Låter nice, nåt kul att se fram emot också.


Kommentarer
Postat av: Micaela

Jag såg på oprah winfrey istället där dom pratade om the secret också. det var i mycket positivare ordalag kan jag säga dig... ;P



Jag har redan ett par dagens ord!



"Den här erfarenheten kommer endast leda till något gott"

2008-08-20 @ 18:08:53
URL: http://www.gbgstudent08.wordpress.com
Postat av: vindensmelodi

Nej, det missade jag, och lika bra var väl det :-)

2008-08-20 @ 18:18:57
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/
Postat av: Vida

Såg inte det och tur var väl det för då hade jag blivit uppretad. Hoppas att människor kan läsa boken och själva göra sig en uppfattning.. Allt kan vinklas i TV. Vad skulle sekten vinna på det undrar jag?



Liv

Postat av: Paum

När vi slutade trean tog Maria oss till ett ställe som var en inomhusstrand, har för mig att det bara hette så enkelt som "Stranden". Det var ganska fint och så fick man äta en massa frukt. Kanske är samma ställe som ni tänkte på?

2008-08-20 @ 20:12:22
Postat av: aina

Det paum snackar om låg i sollebrunn o jag tror det hette playan! =)

2008-08-22 @ 17:01:27
URL: http://stadstrio.blogg.se/
Postat av: Felicia

Jag såg också de på tv.. när man såg programmet verka de ju helt knäppt..men sen såg ja filmen. Och den var verkligen jätte bra....

2008-09-17 @ 18:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0