Onsdag

2008-08-01 @ 05:48:57

Här är den tredje lilla "uppdateringen" från de senaste dagarna; onsdag;

På onsdagen var jag jättettrött så det blev inte mycket gjort. Vi försökte krångla mig upp på sängkanten med hjälp av sjukgymnasten, måste ju kunna sätta mig upp innan jag kan ens fundera på att komma hem. Det gick sådär, så vi bestämde oss för att försöka mer imorgon. Jag kom upp i stolen utan problem i alla fall, så jag och mamma tog en liten sväng på stan lite senare.

Jag hade ju beställt en platt-tv, en 26 tummare. Men Elin tipsade mig om att jag kunde köpa en 32' från Philips för bara en femhundring mer så det ska jag slå till på istället. Orkar inte vänta på att den andra ska komma in i lager längre, jag och mitt tålamod vet du, he he.

David kom vid 6-tiden och vi satt på terassen nästan till midnatt och pratade och myste. Sen gjorde vi en flytt från rullstolen till sängen, och nu börjar vi få in  snitsen på det här! Det har gått jättebra de senaste gångerna och D styrde dessutom liften alldeles utmärkt, bara sådär! Han tar hand om mig så bra min habbi. Kvällen avslutades med lite Scrubs. Mys!

Kommentarer
Postat av: Surya

uhh gott med platteve! hoppas den kommer snart!

Ha en bra dag idag, kram

2008-08-01 @ 07:18:30
Postat av: Marie

Hej svejs,

Så härligt att du har fått komma ut lite i sommarvärmen, skönt att du börjar bli bättre i ryggen och jag tycker absolut att din älskling D ska hjälpa dig att komma i och ur sängen istället, han verkar ju onekligen ha bättre koll på det där än personalen...så det är bara för honom att hålla sig på plats när du behöver honom haha,

Ha det prima ballerina ;)

2008-08-01 @ 09:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0