Fredag

2008-08-02 @ 23:00:15

Här är den femte och sista lilla "uppdateringen" från de senaste dagarna; fredag;

Jag tycker verkligen synd om dem som är rullstolsbundna på "heltid" här i Uddevalla. Skulle ut och ta någonting att äta, men det gick knappt att komma in någonstans pga trappor och sånt. I alla fall på de restauranger som såg någolunda fräscha ut. Man får verkligen en tankeställare när man får gå en mil i andras eh.. hjul. hehe.

Men till slut hittade vi en pizzeria med uteservering, Napoli tror jag den hette. Världens godaste pizza hade de också!

Och nu är platt-tv:n köpt,
mormor och morfar åkte och hämtade upp den, tack tack till er! Oooh nu är jag  nyfiken på att se hur den ser ut, ytterligare en anledning att kämpa sig från det här sjukhusrummet ju he he. Men allra mest saknar jag att träffa Naiad! Har ju blivit så kär i den lilla kraken.

Puh! Nu har jag ju uppdaterat klart det jag inte skrivit på bloggen från måndag - fredag! Skönt att ha fått ordning på tankarna lite, man tappar väldigt lätt bort dagarna när man är här. Men från och med nu är det bloggande i realtid i alla fall, och jag ska börja ta tag i att svara på era kommentarer!

Tack för att ni har haft tålamod med mig :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

vet du om hur mycket jag saknar dig?

2008-10-17 @ 00:21:41
URL: http://curradon.blogg.se/
Postat av: Replica Watches

www.watchsuk.co.uk is now happy to announce the option for customers to fit their replica watches with authentic Belgium grade diamonds from 0.5 to 2.00 carats on the bezels and casings of the watches. All diamonds come with a certificate of authenticity from GIA and can be verified worldwide.

watchsuk.co.uk provides Replica Rolex Watches of major brands names fitted with cutting edge machinery from UK and highly sophisticated Swiss movements and Austrian made tourbillon movements.

Watches at watchsuk.co.uk come with a 1 year warranty with 7 days money back and vigorous quality control procedures to ensure all watches arrive to customers with no defects and damage.

2011-11-01 @ 03:19:03
URL: http://www.watchsuk.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0