A shot please! .. eh nä, inte en sån..!

2008-08-04 @ 01:43:29

Jag kom på en sak, det är ju inte så konstigt att jag jag varit så extremt trött när jag tagit kortisonet när jag varit hemma - tog ju inget insulin då! Smaaart he he..

Oh jag som är så sprut-rädd, ska jag ta de där i benet själv när jag kommer hem? Waaah! De är ju rätt små och känns knappt i och för sig. Men sprutor är sprutor. Huuu...!

Hoppas dietisten kommer imorgon, kan ingenting om det här med diabetes och känner mig lite förvirrad. Alltid bra att ha lite kött på benen. Och det hoppas jag få mer av imorgon på mer än ett sätt då, ha-ha-ha... :)

Kommentarer
Postat av: Matte

Fan stark du är tjejen! Sjukt kul att läsa om någon som inte vältrar sig i självömkan utan verkligen jobbar på!



Keep up the good work =D

Kram

Matte

2008-08-04 @ 12:33:33
Postat av: davee

Hey love!

Tack för underbart sms!

I have try calling you today!

Men du svarar icke, inte Anne heller?! Hm, jaja.

Jag saknar dig iaf! Och ska nog ut en sväng idag. Men hoppas vi kan prata innan!? SKA duascha nu iaf

Kyss!

2008-08-04 @ 18:50:41
Postat av: Cattis

Hej tjejen!



Nyss hemkommen från 2 underbara veckor i Värmland kastade jag mig på datorn för att läsa Din blogg och som vanligt är Du så otrooooligt POSITIV. Tänk om världens människor hade en promille av ditt positiva tänkande, vad världen skulle sett annorlunda ut.... Min pussgurka har iallafall fått sin 4:e cellgiftsbehandling idag och de tar allt mer på krafterna, men han är duktig och kommer att klara det.



Keep up Girl!



Kramar i massor



Cattis

2008-08-04 @ 19:30:49
Postat av: Mika Hänninen

Kollade på "Habbi's" blogg också. Verkar vara en skön snubbe som verkligen älskar dig! Jag är helt säker på att ingen hade klarat det här bättre än NI! Ni förtjänar all lycka och framgång som jag tror och verlkligen hoppas att ni får i framtiden!

2008-08-04 @ 19:41:44
Postat av: Johanna

Heej igen! :)



Om du måste ta sprutor sen när du kommer hem, så låt killen ta dom på mig. Jag tog mina Neupogen sprutor helt själv under 4 omgångar. Under 5:e cellgigtsbehandlingen gav min sambo dom på mig. Vilken lättnad..! Haha, ingen ångest, och det är över på 2 sek istället för 30 min :p haha



kraam kram!

2008-08-05 @ 12:43:06
URL: http://johannamariams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0