Vänjer mig aldrig

2008-04-08 @ 21:57:32

Var och kollade på Carolines föreställning ikväll (du var jätteduktig tjejen). Träffade gamla lärare och ett par gamla klasskompisar. Några av dem visste inte att jag var sjuk, och det är alltid lika jobbigt att berätta. Jag har absolut inget emot att prata om den jävla idioten med dem som vet hur det ligger till, och det gör ju de flesta i min närhet. Men när det gäller att berätta hur allvarligt det är och sånt, det kommer jag nog aldrig vänja mig vid. Jag tänker inte på det i samma utsträckning längre, och när jag måste säga det högt blir det bara för jobbigt. Men trots det tycker jag det är bättre att folk får veta som det är.


Hade jättetrevligt annars, det var kul att göra nåt annorlunda. Är sååå trött nu, åkte ut med pappa en stund i bilen innan också så har inte hunnit vila så mycket idag. Varför är det inget bra på tv just nu?! Gah..


Kommentarer
Postat av: Carro

Härlig blog du har :)
Ha en fortsatt bra kväll..
Kram

2008-04-09 @ 01:25:21
URL: http://underbliven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0