Vad har du gjort med stenen??

2008-04-21 @ 20:23:10

Jag tycker det är jätteintressant med healing, mediala saker och allt sånt hokus-pokus. Fick till och med healing för några veckor sen, det var coolt.

Men nu är situationen såhär, att jag fick en sten som ska vara laddad med massa positiv energi. Vad bra tänkte jag, det kan ju inte skada i alla fall. Fel
Jag fick nämligen för mig att prova att ha den i handen när jag sover för nån vecka sen. Somnade jättelätt, men drömde bara mardrömmar. Det är säkert bara en tillfällighet tänkte jag då, så jag prövade en natt till. Mardrömmar igen. Läskigt.

Så nu undrar jag vad den här killen har gjort med stenen egentligen. Är det nån slags voodoo-sten? Nä, men skämt åsido, jag börjar undra.

Nu tror ni att jag är galen men jag lovar, jag är fullt normal. Bara lite hispig vid såna här tillfällen. 

Ska kanske tillägga att personen som gav mig healing och personen som gav mig stenen inte är samma person. Tur det kanske..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0