Update

2008-04-30 @ 19:55:37

Ja, jag är lite seg idag som ni kanske märkt, men har börjat få lite ont i levern igen så jag sov inte så mycket inatt. Det är ingen fara, det är inget nytt, blir såhär då och då. Jag har ont under en period och så småningom avtar det. Hoppas bara det håller sig någorlunda lugnt tills helgen är över, David är här (yaaaay !) och det vore kul att följa med till hans föräldrar, och dessutom tänkte jag gå och fira en kompis som fyller år på fredag. Men jag garderar mig med lite extra smärtstillande och värmekudden. Värmekudden är grym, jag älskar den.

Jag börjar bli en smula orolig gällande hemsjukvården som kommer hit varje måndag och torsdag och tar prover. De har klantat sig så mycket de senaste gångerna;
¤ De två senaste gångerna har de missat port-a-cathen (dosan jag har inopererad under huden lite under mitt vänstra nyckelben, för att slippa sticka i armen) och stuckit mig vid sidan om, jättehårt ajjjj....
¤ De glömmer att ta viktiga prover, till exempel neutrofila som jag måste veta för att kunna ta min extra cellgifts-tablett på torsdagar. Sånt glömmer man inte, fy skäms på dem. 

Oh förresten, mamma pratade lite med en sköterska nyss från Jubileumskliniken där jag fick mina tunga behandlingar. Hon berättade lite mer om det där nya läkemedlet som min läkare tipsade om, ifall min nuvarande behandling inte skulle fungera som vi vill i framtiden. Det nya läkemedlet heter Yondelis och sköterskan var väldigt positivt inställd till den eftersom den funkat väldigt bra på mjukdelssarkom och fått tumörer att krympa i många fall. Dessutom går det in i kroppen på bara 24 timmar, så man slipper ligga i flera dagar. Men men, det får vi se om det behövs längre fram. Känns så bra bara, att det finns något som verkar fungera om jag skulle behöva det!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

vad stark du verkar vara :) Jag beundrar dig verkligen !

2008-05-01 @ 11:53:38
Postat av: Replica Watches

www.watchsuk.co.uk is now happy to announce the option for customers to fit their replica watches with authentic Belgium grade diamonds from 0.5 to 2.00 carats on the bezels and casings of the watches. All diamonds come with a certificate of authenticity from GIA and can be verified worldwide.

watchsuk.co.uk provides Replica Rolex Watches of major brands names fitted with cutting edge machinery from UK and highly sophisticated Swiss movements and Austrian made tourbillon movements.

Watches at watchsuk.co.uk come with a 1 year warranty with 7 days money back and vigorous quality control procedures to ensure all watches arrive to customers with no defects and damage.

2011-11-01 @ 03:20:33
URL: http://www.watchsuk.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0