Puh..!

2008-04-21 @ 17:48:40

Okej, nu är jag hemma och har väldigt goda nyheter.

Vi börjar med röntgensvaret: Allt är i stort sett oförändrat, det enda var att cystorna har fyllt på sig marginellt men innehållet i cystorna är så vitt vi vet ofarligt. Det viktiga var att de inte ser någon ökning på tumörerna någonstans.

Och så nyhet nr 2: Det finns tydligen nåt helt nytt läkemedel som har fungerat väldigt bra på liknande typer av min cancer. De har inte prövat på min typ än, men om det skulle visa sig att cellgifts-tabletterna jag äter nu inte fungerar långsiktigt så vill de pröva det här nya på mig.

Är otroligt lättad över att det finns olika alternativ, och framför allt över att allt är oförändrat. Varenda liten seger betyder så mycket.

Kommentarer
Postat av: alex

jag känner inte dig men jag är defintivit glad för din skull ändå, hoppas du får en väldigt bra dag:D

2008-04-21 @ 17:49:46
URL: http://amethyst.blogg.se
Postat av: Surya

åhhhhh vad skönt!!! Det låter väldigt lovande!
kram

2008-04-21 @ 18:04:54
URL: http://suryanamaskar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0