Nu är det dags för en liten tjänst, hörni!

2008-04-23 @ 11:22:43

Fick en väldigt bra idé från en läsares blogg; att rita cancern på ett papper och sedan misshandla det totalt tills det inte fanns nåt kvar. Det måste ju vara grym terapi.

Men jag känner att jag vill ha något annat än ett papper, något som går att misshandla ännu mer. Till exempel en vattenmelon som jag dödar med en yxa? Nä.. jag har ingen yxa.

Skulle väldigt gärna vilja ha lite tips, så snälla goingar, gnugga geniknölarna för min skull nu och skriv!

Kommentarer
Postat av: vindensmelodi

Självklart får du länka till mig :-) ;-) Jag känner mig hedrad, välkommen!

2008-04-23 @ 11:45:21
URL: http://vindensmelodi.blogg.se
Postat av: aina

tänkte bara säga att du är en bra bloggare!

2008-04-23 @ 11:50:37
Postat av: Micke

Hej!

Istället för papper kan du ju köpa lite modellera och skulptera cancern och sen gå lös på den totalt! Det kan nog kännas förlösande =)



Har f.ö. nyss börjat läsa din blogg och jag är imponerad av dig som fan. Återkommer med mer kommentarer.

2008-08-13 @ 20:46:04
URL: http://hjarnspoke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0