Mission: Bring back my ass

2008-04-07 @ 19:09:07

Idag har jag äntligen skämt bort mig själv med tre par skor och ett par vita jeans, det var hur kul som helst. Däremot var det inte lika kul att vara ute bland folk just idag. Det var väldigt märkligt. Alla, och då menar jag verkligen alla, glodde på mig jättekonstigt. Jag såg inte annorlunda ut idag än nån annan dag. Syns det jättetydligt helt plötsligt att jag har peruk? Jag hade i och för sig tagit av mig jackan, ser jag för smal ut eller? Jag vet att mina ben ser ut som två jävla pinnar, men är det så tydligt? När jag var frisk tyckte jag alltid att det var skitkul när folk glodde, men nu kändes det som att alla såg rakt igenom mig. Inte på ett elakt sätt heller, men jag kände mig obekväm. (Ni som känner mig förstår hur bisarrt det här är, om jag blir obekväm när folk kollar på mig) Jag har aldrig vart med om nåt liknande. Skaffa tv ffs.

Sen gjorde det ju inte saken bättre när jag hittade ett par skitsnygga shorts och till och med den minsta storleken bara hänger på mig. Jag vill ha tillbaka min häck! Jag älskade den. Den var grym. Jag ska få tillbaka den, jag måste.


Kommentarer
Postat av: Kristin Vänerö

Hej Madde!
Jag hittade din blogg på din bilddagbok och var bara tvungen att läsa den och jag vill bara berätta hur imponerad jag är av dig! Du är ju bara hur grym som helst :) Jag hoppas inte du tycker det känns konstigt att ja skriver ngt för vi är ju inte nära vänner eller så men jag var tvungen, är som sagt så jävla imponerad:) En annan sak jag måste kommentera är den bilden jennie har tagit, ruskigt snygg! Grattis till förlovningen med :) Ha det bra! Kram Kristin

2008-04-07 @ 20:15:44
Postat av: Linnis (:

Jag har själv varit i din situation, flera ggr om.. Det känns ofta som att alla kollar på en, och detta kändes x-tra mycket efter att jag började använda peruk. Även om man själv tycker att "det verkligen syns" att det inte är riktigt hår, så ser inte dem som inte är insatta i det att det är en peruk. Man inbillar sig mkt att folk glor.. Tror dock inte att det är så alla ggr.. Hang in there !

2008-09-25 @ 20:30:08
URL: http://www.metrobloggen.se/ranudd

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0