Mina framsteg

2008-04-11 @ 12:24:45

Har gått upp ett kilo till! Wowowooo, jag är grym. Nu känner jag att jag har gått upp tillräckligt mycket vikt i fett, så nu vill jag gå upp resterande kilon i muskler. Det kommer nog bli en liten utmaning, men tänk vad härligt det kommer bli när jag har muskler som en vanlig person igen; När jag kan resa mig upp med hjälp av bara mina benmuskler igen, när jag kan vara stolt över min häck igen, när jag kan gå stabilt och starkt igen. I högklackat! Saknar mina dyra pumps..


Jag är faktiskt rätt stolt över mig själv. Nu kommer jag upp i 1500 kcal eller mer så gott som varje dag! Har gått upp 5 kg på två månader, alltså väger jag 47 nu och min målvikt är 51. Nu jävlar ska det byggas muskler!


Kommentarer
Postat av: David

Vad UNDERBART love!
Vi kan träna lite tillsammans. :)
Du är så fruktansvärt grym love!
Ja är stolt över dig. Det vet du..!

2008-04-11 @ 12:59:07
URL: http://therealcolombo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0