Men snälla, håll käften.

2008-04-02 @ 01:11:02

Åååh jag blir så förbannad... Klarar verkligen inte av folk som tycker synd om mig - om du tycker synd om mig så håll det för dig själv i så fall är du snäll. Pratade med en gammal kompis på msn. Okej, det kanske har med okunskap eller vad som helst att göra, men när jag förklarade att jag inte orkar vara ute så mycket som förr pga av att mina muskler har blivit lite förtvinade så säger han att jag "kanske borde gå runt lite hemma i lägenheten så mina muskler inte kollapsar helt".. jo tack jag är inte dum. Och att jag inte borde gå ut för jag kanske ramlar och skadar mig själv. What?? Det är ju för fan nästan skrattretande, vem tror han att jag är! Jag kanske överreagerar men det var så jävla nedlåtande.

Meen nu har det hänt  så mycket roligt så vi lägger ner allt negativt. För det första så har jag gått upp två kg! Måste försöka gå upp nåt kg till innan helgen eftersom jag med 99% säkerhet kommer spy hela fredag och lördag. Jag tar ju cellgiftstabletter varje dag, men varje fredag (förutom var fjärde vecka) tar jag en kompletterande tablett som inte behandlar mig så skonsamt. Måste tänka att även om jag mår skit av den så gör den mig frisk.

Var på spa idag, gjorde en ansiktsbehandling, skönt.. Fast jag gillade inte kvinnan som gjorde den, hon hade sån dålig energi på nåt sätt. Kändes mycket bättre efter att ha suttit på bryggan i solen och lyckats få i mig en hamburgare.

Eftersom det enda jag i princip gör på dagarna är att kolla på tv så har jag på sistone börjat känna mig något oproduktiv. Jag vill ha något kul att göra här hemma, och vad vore bättre än en hemmastudio? Som räddaren i nöden kommer Magnus och säger att jag kan få låna hans! Så idag kom han och Arvid och installerade den, och nu kan jag spela in alla mina gamla låtar jag skrivit. Det verkar som att "våra bästa år" har fått konkurrens.. haha neej jag skoja bara, inget kan slita mig från days..

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej Madde:)kul att se dig.
Vet inte hur mycket du minns utav mig, vi har ju inte upplevt alltför mycket ihop förutom Ängens Gård för typ 100 år sen, haha. Hur som helst var det roligt att hitta dig här på nätet:) Du bor fortfarande kvar i thn?
Varma kramar
Erika

2008-04-16 @ 20:49:04
URL: http://felinie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0