Klantigt

2008-04-25 @ 20:41:30

Har sovit ett par timmar, för jag mådde så ovanligt dåligt. Konstigt tyckte jag, men sen när jag vaknade kom jag på att jag hade glömt att ta Betapred kl 4. Klantmadde.

Det var meningen att vi skulle grilla med lite folk vid sju men jag mådde fortfarande illa och David var trött.. Men nu mår vi bra igen båda två, så nu vi ska nog ta och göra ett ryck och joina de andra! Ska bli nice, för dessutom suger både "Talang", "Singalong" och till och med "Så ska det låta" idag.

Kommentarer
Postat av: vindensmelodi

:-) Så kan det bli,,, men tur att du kom igång igen, och mådde bättre, cortisonet är viktigt ;-)

2008-04-28 @ 21:41:35
URL: http://vindensmelodi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0