Just därför

2008-04-30 @ 02:51:38

Har suttit och läst igenom bloggen nu en stund, och det är sådana här dagar jag är så glad att jag skriver. Jag får bättre perspektiv på saker och ting, jag förstår mig själv bättre. Det är just därför jag måste skriva, för min egen skull. Vilken jäkla bra idé egentligen.

Idag har jag haft bloggen i en månad dessutom, och det är jättekul att se att folk faktiskt läser den. Det är lite det som är grejen med att blogga tycker jag, att folk läser. Man får feedback, tips och kommentarer som man aldrig fått om man bara skrivit någon slags dagbok som ingen annan ser.

Har inte kollat idag, men igår låg jag på plats nummer 244 på bloggtoppen / personligt. Erkänn, rätt coolt efter bara en månad? He he.. Nä nu borde jag väl sova. Har ätit för många piggelin idag tror jag för jag är jättepigg.. ha-ha-ha.. Nej nu får jag skärpa mig. Får se om det händer nån gång i framtiden.

Kommentarer
Postat av: vindensmelodi

:-)) Jag har sagt det förut och säger det igen,,,, Go girl, du är underbar, och kommer att lyckas. Och under tiden som du är i full fart mot ditt mål så låter du oss andra ta del av ditt liv och din underbara humor och styrka.

Ha en härlig dag med eller utan piggelin :-)) :-))

2008-04-30 @ 09:57:19
URL: http://vindensmelodi.blogg.se
Postat av: Han som Älskar C M D 4 - sure!

Hej min ängel, idag är jag så glad att jag skulle kunna kyssa upp dig mot en väg. Eller ta med dig över de sju haven och visa dig världen, eller baka en tårta till mig, kanske massera dig tills du somnar av välbehag. Jag leeer. Å ÄLSKAR dig!
Deee du :P Kyss på dig schnöing där.

Ps. Dina sms is kickling med softlu, jag smäller.:)

2008-04-30 @ 11:56:29
URL: http://therealcolombo.blogg.se
Postat av: Elisabet

Jag tror bannemej att Kärleken kan besegra allt!!!!
Så söta ni är mot varandra!
Många, många, lyckliga år tillsammans önskar jag er!
Kram/Elisabet

2008-04-30 @ 13:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0