Hallisar - peruken

2008-04-12 @ 11:57:37

"Hallisar" är aningen komiska hallucinationer jag fick på sjukhuset efter höga doser smärtstillande, och som gav oss ett välbehövt gott skratt. Kommer lägga upp några sådana med jämna mellanrum. 

Vi hade suttit i x antal timmar och noggrant valt ut vilka färger jag skulle kunna tänka mig ha på peruken. Jag lyckades till slut välja några stycken som jag tyckte om. Jag slocknar i några minuter, vaknar sedan igen och ser färgproverna:
- Vem FAN har valt dom här!? Nä fy fan vad fult!
Slänger färgproverna brutalt på marken och slocknar igen.

Kommentarer
Postat av: Tinde

Har läst bloggen från början... har en del kvar, även om det kommer bli tungt så ser jag fram emot att läsa det.. Så mycket positiv energi och så många skratt du delar med dig av.. :)

Vila i frid Madde.

Många kramar!

2008-09-17 @ 10:28:34
URL: http://tindes.blogg.se/
Postat av: Mette

Du är min HERO,en riktig hjältinna.

VILA I FRID

Mette

2008-09-19 @ 18:21:24
URL: http://finnotto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0