Fisk..?

2008-04-02 @ 13:23:05

Idag är en riktigt bra dag. Jag slapp ha dropp inatt, så jag har sovit hela natten för första gången på ett bra tag!

Mormor kom förbi bara sådär med en bukett rosa rosor nyss. Jag berättade för henne om min och Davids förlovning som äger rum nu på söndag, det hade hon inte hört något om innan och blev så glad att hon nästan började gråta. Och ja, nu vet ni allihopa det också om ni inte redan gjorde det. :)


image2


Jag har gått med på att pröva fisk, och mormor kommer tillbaka senare och lagar det.. Det känns lite läskigt, jag äter ju bara inte fisk. Mitt krav är att den är rejält panerad, helst mer panering än fisk. Och den där kalla vita såsen man fick i skolan jämt, nån som vet hur man gör den? Den såsen och potatis fick mig att överleva fisk-dagarna i skolan.

Ska förska börja spela in och lära mig hur studion funkar sen också, ska bli så kul!!

Jaja nu är det Days på tv, så jag ska vara nörd en stund nu.
Wish me luck med fisken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0