En påminnelse till mig själv

2008-04-20 @ 13:24:50

Skaffa en boxningssäck !

Både jag och andra har sagt i åratal att jag borde göra det. Jag var (är?) tyvärr rätt bra på att ta ut mina aggressioner på andra personer, oftast fel personer. Jag har temprament, haha japp.. men jag måste säga att jag blivit mycket bättre.

Innan den jävla idioten uppenbarade sig brukade jag avreagera mig genom att gå ut och springa med arg musik i mp3:n, gå på ki-box eller skriva musik. Men de två förstnämnda kräver ju en hel del muskler vilket jag inte har tillräckligt av än för att orka. Och jag har helt enkelt ingen inspiration till att skriva just nu.

SÅ då är det ju skitbra med en boxningssäck, man kan må rätt bra av att sparka och slå på nåt i ett par minuter. Och man behöver ju inte vara nån atlet för att kicka säck-ass heller.


Kommentarer
Postat av: David

Ja skaffa det!
Då kan vi spöa idioten 1000 gånger om!
Jag vill slåå på en säck så den dör mohhahahaha:D

2008-04-20 @ 22:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0