Bloggdesign

2008-04-15 @ 18:11:12

Har fastnat totalt i att pilla med bloggdesign och html, med både min och andras bloggar. Gjorde om Carolines igår, Davids förut idag och nu ska jag se om jag får nån ordning på madres.. Det är så kul att få använda sin fantasi och kreativitet, och dessutom göra nån en tjänst - för let's face it, jag behöver saker att göra på dagarna.

Laddade precis hem photoshop igen, är inte jättehaj på det än men jag är grym på att lära mig. Jag gjorde om headern och rubrikerna i menyn lite, vad tycker ni? Bättre/sämre?


Kommentarer
Postat av: elena

ååh du får mer än gärna hjälpa mig med nån cool design om du vill..

2008-04-19 @ 16:41:15
URL: http://elenofski.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0