Blodbad

2008-04-18 @ 13:18:22

Är äntligen hemma från magnetröntgen, och nu är det bara att vänta på svaret.

Det gick bra, men läkaren gjorde mig lite nervös. Först skulle han sätta en nål i armen som vanligt, och så säger han "Hoppsan!". Inte nåt man vill att en person ska säga när de ska trycka in en stor nål i en.

Och sen när jag låg fastspänd i MR-maskinen skulle de koppla om nålen. Och vad säger han då? Jo,
"he he oj nu blev det blodbad här.."
What?? Tack, nu blev jag ju ännu lugnare. Proffsigt.

Som tur var slutade klantigheterna där. Men nu kurrar min mage. Jag har inte ätit nåt sen igår, man måste ju vara fastande innan en sån här undersökning. Ge mig mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0