Aaaaaaah jag blir galen!

2008-04-19 @ 18:28:26

Jag är inte på bra humör idag för ovanlighetens skull, och jag tänker inte låtsas vara glad när jag inte är det. Så nu ska jag fan klaga lite.

Vi kan ju börja med att observera att jag har tagit kräk-tabletten i torsdags som vanligt och har lätt att må illa på helgen.

- Vi har inget smör så jag kan inte äta skorpor. Och det är typ det enda jag kan äta när jag mår illa.
- Mina kakor är uppätna - men inte av mig !
- Mormors bullar är nästan slut

Jag vet, allt det där har med mat att göra. Men när jag inte får det jag vill ha när jag mår illa blir jag en bitch. Åh, en till sak:
- Den enda personen som alltid gör mig glad befinner sig typ 20 mil härifrån.
Fuuuuuuuuuuuck!


Kommentarer
Postat av: David

Ringer dig nu love

2008-04-19 @ 23:01:41
URL: http://therealcolombo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0