Fyndarn's tös

2008-05-02 @ 12:33:29

Igår hade jag och David lite myskväll med pizza och tv. Jättenajs förutom att pizzorna var äckliga, bagarn kanske hade tagit det här med valborg på lite för stort allvar och gått lös i baren? Fast valborg var ju i förrgår.. Nej vad vet jag.

Men dessförinnan var jag ju och shoppade. Jag köpte ju tre par skor för ett par veckor sen, men jag kom på att jag hade glömt att pröva ett par, så det var fel storlek. Haha.. Jag vet det var lite klantigt. Hur som helst lämnade jag tillbaka dem och köpte ett annat par, ganska söta slit-och-släng skor för 150 spänn.

Har köpt mig ett jättefint nattlinne också. Jag tänkte att om man ändå går runt hemma hela dagarna så kan man ju ändå få känna sig lite lyxig, eller hur..!

Och så det viktigaste av allt, mobilen! Min vän Sammy som jobbar på Siba sa att de hade fått tillbaka nästan alla Ericsson s500i som de sålt, knapparna går tydligen sönder och sånt. Så jag bestämde mig för en LG KE970 Shine istället. På Siba kostade den över 3000:- men nu ska ni få höra... Jag beställde den från Net on net för 1700 - fyndarn's tös säger jag bara!

Oj vad långt jag skrev nu, om typ ingenting. Jaja, så kan det bli. Här har ni dagens inköp!



Kommentarer
Postat av: Egoina

haha precis ;)

2008-05-02 @ 13:01:00
URL: http://egoina.blogg.se
Postat av: Astoria

har också hört att knapparna går sönder på s500i. Men när min kompis hade lämnat in sin på lagning så sa dom att dom hade bytt allt till några nya knappar som skulle hålla.
och tydligen så har dom gjort så på alla "nya" s500i också. Haha bra förklarat va?:D

Jag har haft min sen i jul och den är hur hel som helst=) PEPPARPEPPAR;)

2008-05-02 @ 15:15:36
Postat av: vindensmelodi

Härligt att få shoppa lite :-)

2008-05-02 @ 15:35:59
URL: http://vindensmelodi.blogg.se
Postat av: Jennie

TRE par skor! Maddeeeeee!!!
(Hoppas på att se dig ikväll! Puss)

2008-05-02 @ 17:41:49
Postat av: Stina Lennartsson

Hej!Fick din adress av smittan.Gillar verkligen din hemsida!helt jättebra:)Med din inställning kommer det gå hur bra som helst!

Å herregud,måste också köpa en ny moil. Dyrt men en bra investering eftersom ingen jävel hör vad jag säger i min nuvarande. Net on net alltså..hm...

Ha det gott!
Kram Stina

2008-05-05 @ 09:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0