3 år sedan du flög iväg mitt barn!

2011-09-15 @ 14:38:24

 

3 år har varit en oändligt lång tid.....

Madde sover under moskitnät i Thailand dec. 2006


Till Minne av

Madeleine Deckert

*7 maj 1988

+15 september 2008

Saknar dig mitt barn,

Ditt vackra leende,

Dina busiga hyss,

Din ljuvliga röst,

Du bor för alltid,

I mitt bröst

Mamma Anne


Din storasyster Christine kramar dig och saknar dig så oerhört!

Minns för alltid vår resa till Thailand någon månad innan du blev sjuk.

En underbar lycklig backpackerresa då ni båda systrar

hade roligt tillsammans med andra ungdomar.

Här sjunger Christine en trudelutt för dig Madeleine, på ett

Full Moon party på stranden i Krabi medan

jag sov gott i bungalowen :-)

Saknar Madde så det värker i hjärtat!

Älskar båda mina tjejer,

mest av allt i hela världen!

 


Jill Johnson - Song To Heaven


Kommentarer
Postat av: Emma

Finaste madeleine. Såå fruktansvärt orättvist. tänkte på dig extra mycket idag, du finns alltid I mina tankar! Föralltid saknad aldrig glömd!

2011-09-15 @ 22:12:03
Postat av: Elin

Vila i frid!

2011-09-16 @ 18:18:12
URL: http://apieceofelin.blogg.se/
Postat av: Helen i Lomma

Du är saknad kära du

2011-09-17 @ 20:06:22
Postat av: Maria

Lilla hjärtat vad tiden går men jag minns det som om det var igår. Sitter här med tårar på min kind och känner med hela din familj. Hoppas du vilar i frid <3



/En gammal läsare

2011-09-22 @ 13:30:58
Postat av: Saba

Vet inte vad jag ska skriva eller hur jag visste att det var runt den här tiden för tre år sen ännu en ängel lämnade jorden...kommer ihåg bara att jag läste bloggen, och kände verkligen med er...en sorg som borrade sig genom dataskärmen och in i mitt hjärta. Vissa människor och händelser påverkar, oavsett om man känt varandra eller inte. Tiden läker inte allt, men jag önskar dig mamma Anne och din familj ro i själen och mycket glädje.



Vila i frid Madde.

2011-10-02 @ 01:42:13
Postat av: Replica Watches

www.watchsuk.co.uk is now happy to announce the option for customers to fit their replica watches with authentic Belgium grade diamonds from 0.5 to 2.00 carats on the bezels and casings of the watches. All diamonds come with a certificate of authenticity from GIA and can be verified worldwide.

watchsuk.co.uk provides Replica Rolex Watches of major brands names fitted with cutting edge machinery from UK and highly sophisticated Swiss movements and Austrian made tourbillon movements.

Watches at watchsuk.co.uk come with a 1 year warranty with 7 days money back and vigorous quality control procedures to ensure all watches arrive to customers with no defects and damage.

2011-11-01 @ 03:12:53
URL: http://www.watchsuk.co.uk
Postat av: Elin

<3 <3 <3 <3 <3 <3

2011-11-16 @ 21:39:46
Postat av: Elin

There'll be another spring - Monica Zetterlund.

2011-11-16 @ 21:48:32
Postat av: BRUNETTBLOGGEN

ska vi följa varandra via bloglovin? :)

2011-11-23 @ 14:25:18
URL: http://brunettbloggen.se
Postat av: replica watch

Watch collect site http://luxuryrolexwatch.webs.com

2011-11-26 @ 09:26:45
URL: http://www.chinamakereplica.com
Postat av: Linn

Tänker ofta på Madde även om jag inte kände henne mer än genom att jag läste bloggen! Hon verkade vara en så otroligt fin människa.

2012-01-02 @ 17:13:49
Postat av: Anne

Till Brunettbloggaren vill jag säga....SKÄMS! Du vill att andra ska följa din blogg genom att skicka massmail men här gick du bet för du är avslöjad. Du läser ju inte ens de bloggar du skickar till!



Om du hade läst Maddes blogg så hade du vetat att hon har lite svårt att följa dig via blogvin, någonsin.....men detta blir förhoppningsvis din lärdom.



Det finns inga gratisbiljetter i livet för allt man gör kräver arbete och engagemang. Att ge mer än att vilja ha gör att du en dag får belöning för dina vedermödor. Det hoppas jag att du får en dag.



Madeleines mamma

2012-01-17 @ 12:25:47
URL: http://levaidag.blogg.se/
Postat av: Vindensmelodi

Hej Madde <3



Kikar in och berättar att jag tänker på dig,,,,ofta,,,fortfarande, saknar dina glad inlägg och din härliga humor.

Jag bloggar nästan aldrig numera, men tänker på dig och sänder dig kramar i miljoners där du är nu.



Vackra vackra Madde <3



//Vindensmelodi

2012-02-07 @ 21:35:17
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/
Postat av: Linna

går ofta in hit och läser Madde. kände inte dig men du har ändå gjort så stor påverkan på mig.

jag följer din mammas fina blogg och förut din David, då det visade sig att davids syster Isa är en bekant till mig. världen är liten.

du kan väl sjunga en trudelutt för min lilla farfar där uppe är du söt! ♥ det var ett tag sen jag fick nåt tecken från honom.

varma kramar Linna ..



ps. jag blev med såå sur när brunnetttjejen eller vad hon hette skrev så där innan!!!

2012-02-17 @ 11:20:41
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: Hanna Ek

:( <3

2012-03-12 @ 17:42:52
URL: http://hnny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0