Nu är det bara att vänta

2008-06-16 @ 20:37:22

Det blev en kärl-angio och en lungröntgen idag, så nu är det bara att vänta på svaren då. Vänta, finns det något värre? Den här undersökningen jag gjorde idag var väldigt viktig och svaret gör mig nervös, för nu kan det verkligen gå hur fan som helst enligt läkarna. Fast de uttrycker ju sig inte riktigt så. Men jag laddar, tänker positivt och drar till mig alla friska celler jag bara kan! Jag kör mitt vanliga race.

Som tur var så ringde de från Sahlgrenska förut och gav mig en tid hos min läkare på onsdag morgon. Eftersom det är redan i övermorgon så skulle hon ringa och be dem skynda på lite med röntgen-svaren, så det känns ju bra i alla fall!


Nu sitter jag med en stor, härlig skål med körsbär och myser. Funderar på att slänga ihop lite hemmagjord müsli. Har köpt lite goda ingredienser, så jag kanske borde försöka ta mig ur mitt zombie-liknande tillstånd och sätta igång tro..? En sak kan jag ju säga - inatt ska jag inte gå och lägga mig klockan fyra hehe. That was a very bad idea kära vänner..


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Jag håller mina tummar hårt, hårt, hårt, för att svaren på röntgen ska göra dig riktigt, riktigt,glad!

Varm Kram/Elisabet

2008-06-16 @ 20:50:03
Postat av: vindensmelodi

Japp,,,jag håller tummarna också, och skickar dig härlig stark och possitiv energi!

Väntan är hemsk,,,jag vet :-/ Men fortsätt med ditt race :-) Du e härlig och stark!!!

2008-06-16 @ 21:14:20
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/
Postat av: Hanna

Det finns inget värre än att vänta på ett röntgensvar!! Men tur är det att kontrast inte smakar ngt. Finns ju annars en massa annan jox man måste dricka som smakar skit =(. Jag håller mina tummar för dig iallafall!

2008-06-16 @ 21:42:19
Postat av: syster

jag håller tummarna gumsan, och tårna med för den delen! Gott med hemmagjord musli! här blev det inte nyttigare än fläskiga potatischips så jag kommer nog hem i morrn eller så och norpar lite madde-musli :) puss&Kram sis

2008-06-16 @ 22:01:56
Postat av: kimLodberg

jag hoppas det går bra !

2008-06-17 @ 11:35:51
URL: http://kimlodbeeerg.blogg.se/
Postat av: Madde

Tack för alla tummar och tår som hålls, ni är för goa :)

2008-06-17 @ 13:05:54
URL: http://jagefrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0