När du får oväntat besök

2008-06-23 @ 18:26:31

Inget Gevalia för mig, men däremot thaimat. Det är nämligen så att min moster och hennes familj som vi var hos på Gotland kom på oväntat besök bara sådär idag! De hade varit på Öland och "tog en liten omväg" om man säger så haha.. Det var en rolig överraskning. Även fast jag kanske inte orkar vara så social just idag så blir det nog en trevlig kväll.

Börjar dock känna av illamåendet lite smått så hoppas jag klarar av thaimaten. Garderar med sea-band och lite extra illamående-tabletter. Eller just det, må-bra-tabletter var det ju jag skulle kalla dem eftersom de får mig att må bra!

Glömde att säga att artikeln kommer med i tidningen redan imorgon, så ni som bor i trakterna kan ju köpa hem en TTELA om ni vill det!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Hej Madde!

Förlåt att jag inte skrivit på ett tag, men det har varit lite mycket sista tiden. Studenten avlöpte som den skulle, Amanda var nöjd med allt, nja nästan iallfall. Firade midsommar i värmland med en förlovning, inte illa pinkat...haha... Idag började gubben med cellgifterna, så nu väntar 12 veckors behandling. Uscha..., men det kommer att gå bra, det vet jag.... Vill Du veta en sak - Du har fått mig att tro på framtiden med Din positiva anda - fortsätt så, så ska Du se att Du besegrar "den jävla idioten".... Nu ska jag städa vidare, har husvisning på onsdag och huset ser ut som Beirut.



Kramar i massor som vanligt



Cattis

2008-06-23 @ 18:51:49
Postat av: astoria

Jag NJÖT verkligen av filmen, grät x antal tårar också. Verkligen ne måbra film!



Du har något att se fram emot imorrn vill jag lova höhö!



Hoppas att du inte kommer må allt för illa, tänk att den dödar den äckliga cancern!



Jag ska ha det lovely i Malta, hoppas jag. Men det blir ju vad man gör det till, right? :)



KRAM!

2008-06-24 @ 00:23:12
URL: http://astoria.blogg.se/
Postat av: Tess

har precis suttit och läst ttela,och vill bara säga LYCKA TILL,STÅ PÅ!! jättefin blogg du har också. tänker på dig!

2008-06-24 @ 09:18:41
Postat av: Ingela

Jag gillar din inställning och hoppas verkligen att du är en av dessa 20%. Nu kommer jag att läsa din blogg slaviskt. Kanon bra blogg! Ha en bra dag!

Kramar från mig!

2008-06-24 @ 10:08:51
Postat av: Mia

Hej!

Jag läste reportaget på internet, för har ju inte tidningen här uppe.

kändes så bra att tidningen förmedlade samma känsla som din blogg alltid gjort.

Positivinställning.



Hör av mig när jag flyttat ner, så får vi se när vi skall fika.



sköt om dig!



kram





2008-06-24 @ 10:26:07
URL: http://miamariah.blogg.se/
Postat av: Micaela

Har läst artikeln nu och du ger mig mod kan jag säga. :)

2008-06-24 @ 10:35:47
URL: http://www.gbgstudent08.wordpress.com
Postat av: liza

Du är helt fantastisk! Jag tror att din inställning kommer att hjälpa dig att fullständigt ta kål på "den jävla idioten". Tänker på dig och önskar dig allt gott! Go girl!

2008-06-24 @ 11:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0