Var det natt nu igen då?

2008-07-28 @ 04:27:49

Igår natt gick det inte att sova, men till slut vid 6 på morgonen stod jag inte ut längre så jag fick tillräckligt med morfin för att kunna slumra till fram till 9.00 då alla fall. Allt har gått jättesmidigt och bra idag i alla fall, en bra söndag!

De har sänkt kortisonet lite nu och levern har börja göra mer ont igen så jag tror det kan ha ngt samband. Men mina fötter ser inte lika svullna och elefantliknande längre heller! Jag blir så glad av att titta ner på mina fötter, haha. Ska bli spännande att se om jag kan få på mig mina vanliga skor igen. Kanske till och med svullnar ner i ansiktet lite?

Magnetröntgen visade fortfarande inget, men ska göra en skelettskint vilket är ett sätt att kontrollera skeletttilståndet för att utesluta en möjlig spridning - så, så vitt jag har förstått det rätt ska vi köra en röntgen från topp till tå. Vi har ju faktiskt aldrig kollat alla områdena förr. Ska göra den imorrn eller övermorgon i alla fall, säger till när jag vet mer!

En kort summering av dagen: Har suttit i parken med David, Tiina och mamma med min latte he he.. Och senare på kvällen kom Jennie efter en gemensam väns födelsedagsfest - GRATTIS Paum och tack så jättemycket för tårtan! Och tack alla andra för det gulliga kortet - så fort jag är på benen igen får vi ta och ses igen allihop på nåt sätt, saknar er gamla heta estetare! ;)


Kommentarer
Postat av: Alisa

Madde, måste bara berätta att jag drömde om dig i natt. Jag minns inte drömmen fullt ut men jag minns att du körde bil och du stannade till på vägen där jag gick. Du vevande ned rutan och så log du mot mig och visade peace märket med fingrarna. Du var så rosa i hynd och dina läppar var röda, ditt hår var axellångt och klarblont!:)



Det var en vacker syN!

2008-07-28 @ 06:11:44
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/
Postat av: Alisa

Du har en utmaning i min blogg:)

2008-07-28 @ 15:58:24
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Tack Madde! När Jennie sa att hon skulle åka till dig tyckte jag att hon absolut inte skulle åka utan tårta till dig, bara för att du inte kunde vara här just då betyder det ju inte att du har en mindre del i tårtan! Du fick till och med den första biten eftersom den inte kommit fram än, det du! Saknar dig!

2008-07-28 @ 16:17:12
Postat av: Daniel

Man blir alltid gråtfärdig när man kommer in på din blogg. Men ändå e du så strong, positiv och livsglad. Du e min förebild! Kram på dej å krama pojkvännen oxå! ;)

2008-07-28 @ 17:16:39
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Tina

Hej jag halkade in här från Styelsearch och har läst runt lite. Man slås direkt av vilken otrolig livsglädje du har, något många "friska" människor saknar idag.



Kämpa på, låt det inte besegra dig! :0)

2008-07-28 @ 19:16:55
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: viktor henriksson

fortsätt va stark så får vi försöka träffas snart.. jag längtar dit! :) kram

2008-07-28 @ 20:46:54
Postat av: Anonym

vi saknar dig med!



ingen är hetare än en estetare lala la haha

2008-07-28 @ 23:34:20
URL: http://stadstrio.blogg.se/
Postat av: Anita Larsson

Hoppas och önskar att du kommer att få sova bättre i natt!

Många kramar från Anita!

PS Hälsningar även till din goe David!

2008-07-28 @ 23:46:53
Postat av: Elisabet

Hej Madde!

Vill bara tala om hur värdefull du är!

En varm tanke till David som finns vid din sida, alltid.

Kram till er båda/Elisabet

Ps, jag kommer att vara på semester i 10 dagar och kan inte vara vid datorn. Jag kommer däremot att tänka oehört mycket på dig och hoppas på mycket att läsa som gör mig glad när jag kommer hem igen. Jag tror väldigt mycket på dig och din styrka. Du ska bli frisk Madde!!!!!!!

Kram/Elisabet

2008-07-29 @ 00:31:24
Postat av: Carina

Hej Gumman, Har inte varit inne och läst något på länge och nu äntligen....Tack för att Du var och hälsade på mig efter operationen. Det betydde jättemycket och nu tror jag att jag "varit nere och vänt". Du är en otrolig förebild och har en så underbar positiv inställning. Nu har jag beställt 2 healingbehandlingar nästa vecka och imorgon åker vi förhoppningsvis iväg på en liten hotellvistelse några dagar tar dig och din Prins med i tankar och hjärta! Må så gott du bara kan. Massor av kramar till Er!

2008-07-29 @ 22:51:17
URL: http://carinaahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0