Bra dag

2008-07-03 @ 21:54:08

Om min kära familj inte är väldigt bra skådespelare så var nog kakorna uppskattade och goda. Jag tog ett smakprov när de var nybakade, och då smakade de faktiskt riktigt bra! Mästerbakarn har gjort det igen, wohooo. 

Ta-daa!



Bulgarien-resenärerna hade varit jättesnälla och köpt med massa smink från taxfreen! Hur visste de att jag behövde en ny mascara? Det var en ren slump att jag inte köpte en själv häromdagen. Coolish.

Metadonet bråkar lite med mig just nu, men det blir nog bra snart. Jag är på så bra humör idag så inte ens det, illamående, ryggsträckningen eller nåt annat ska få låta påverka mig!

Varför jag är så glad vet jag inte. Jo, aaaah..! Nu trillade polletten ner. Min vakna-brevid-D-abstinens är ju botad. Måste vara därför. Nu ska jag försöka peta i mig en knäckemacka och några bigaroer, och om en timma är det SATC på trean - inte missa!


Kommentarer
Postat av: vindensmelodi

När jag läser om mascaran tänker jag på LoA :-)

2008-07-03 @ 22:39:54
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/
Postat av: Madde svarar

Ja! Det kan ju inte vara nåt annat, jag drog till mig den helt enkelt :D

2008-07-04 @ 01:36:40
URL: http://jagefrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0