Det blev inte som jag hade tänkt mig..

2008-07-21 @ 03:38:03

Nu har jag vaknat från mina smärtstillande. Har varit en jobbig dag tyvärr - mådde mycket mycket bättre imorse och kunde nästan resa mig upp och gå själv! Jag skulle till relax-badet, men så knäckte det till i ryggen och jag ramlade ihop och smärtorna tog över nåt ordentligt. Så det var bara för sköterskorna att bära tillbaka mig till sängen igen.

Där låg jag sen och blev fullpumpad med olika morfinpreparat, men inte nog med det. Det var skift-byte bland sköterskorna efter några timmar. När smärtorna blev för starka igen och den nya sköterskan skulle ge mig mer morfin råkade hon trycka till på ryggen så att det knäckte till igen..! Tappade andan och allt sånt, kunde inte hålla emot att skrika, och det har blivit mycket tårar här idag.

Det är så oerhört frustrerande! Jag mådde ju så bra imorse, och nu är jag tillbaka på ruta ett igen. Med andra ord blev det inga fyrverkerier, men jag tror inte det var så mycket att se ändå pga vädret..?

Nej gud förlåt, jag känner mig som värsta gnällspiken nu.. men jag var så himla glad imorse och så händer allt det här. Det bästa är nog att försöka sova och hoppas att det är bättre imorgon igen - det här är ju verkligen inget att slösa energi på, men var bara tvungen att få det ur mig.

Men nu räcker det, inte tappa fokus nu! Ska stänga ner datorn och tänka om. Imorgon blir en bra dag!

Puss och kram på er, hoppas ni sover gott :)

Kommentarer
Postat av: Alisa

Men gumman, hoppas det är bättre idag! Som min papap brukade säga när jag var lite och fick ont, så sa han alltid en rammsa på spanska som gick såhär:



Sana sana culito de rana si no sana hoy sanara mañana.



Om man översätter rakt av på svenska låter det såhär:

Läk, läk rumpan av en groda om det inte läker idag så läker det imorrn. Men på spanska så rimmar det juh så det låter roligare!:)

2008-07-21 @ 08:01:52
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Hoppas att denna dagen är den som vänder allt till det bättre.

Kram/Elisabet

2008-07-21 @ 10:02:00
Postat av: Vida

Efter en tuff dag så måste man få gnälla ibland och få det ur sig även om man är en positiv person. Man behöver bli av med det ibland, bryta ihop och gå vidare som en vän till mig uttrycker det. Hoppas att den här dagen blir bättre och att du snart mår bättre och inte behöver ha ont. Håller tummarna!



/Vida

Postat av: Marie

Hej,

Alla har sina up`s and down`s, men du har en oförklarig förmåga att alltid plocka fram det goda i allt.

Tänk om alla människor hade den förmågan :)

Så om du känner för att gnälla till ibland så GÖR det, vi alla behöver det.

Hoppas att du vaknar upp efter din siesta och känner dig mycket bättre,

ha en bra dag

/Marie

2008-07-21 @ 13:28:20
Postat av: Fire

Men fy fan vilken jäkla otur då!!! Och gnäll på ett tag tycker jag, det måste man unna sig ibland. Det blir ju bättre i morgon! kram på dig!

2008-07-21 @ 15:50:02
URL: http://firekick.blogg.se/
Postat av: syster

Å snuttan vad jag tänker på dig!

All ska bli bättre ska du se, ledsen att det vart en sån jobbig dag. Håller tummar och tår att smärtan tar av snart.

puss puss syster

2008-07-21 @ 16:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0