Tjingeling

2008-07-19 @ 14:55:48

Ooh vad gott, min önskan fick i uppfyllelse - jag fick mig en härlig morgon-latte förut, hihi.. Det ser ut som att jag får stanna här några dagar, ska det göras så ska det göras ordentligt! Det blir i alla fall en magnetröntgen på måndag eller tisdag.

Snart kommer pappa förbi, och så fort David slutat jobbet kommer han också. De har något slags spa/rehab-bad här, så så fort jag klarar av att resa mig upp är jag inte sen med att relaxa lite där hehe. Är på 14:e våningen och det finns en jättestor inglasad terass med utsikt över hela stan. Känns rätt lyxigt alltihop, nästan bättre än hemma här ju, haha! Och alla sköterskor och läkare är dessutom jättegoa.

Lite synd att jag missar hela Fallens dagar nu, men om jag lyckas röra mig mer imorgon ska jag få permission på kvällen så att jag åtminstone kan åka och kolla på fyrverkerierna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fallens är lite överdrivet tycker jag, men fyverkerierna är fina så hoppas att du inte missar dem, själv är jag i sthlm denna helgen i ngn form av fallens-protest haha

hade gott

2008-07-19 @ 16:44:08
URL: http://stadstrio.blogg.se/
Postat av: Surya

Hejsan lilla sockertopp!

Det kanske är healingen som verkade - du vet: fört blir det värre för att sedan bli mkt mkt bättre!!!

Tror du inte det?

Jag är lite nyfiken på en sak: såg en kommentar på ett av dina inlägg för ett tag sen av en tjej från Varberg. Hon rekommenderade dig att uppsöa en man från Halmstad som hade hjälp hennes svärmor att bli fri från sin cancer. Är detta ngt du har kollat upp? Blev bara nyfiken!

DU ÄR SÅÅÅÅÅÅÅ GRYM MADDE OCH EN STOR INSPIRATIONSKÄLLA! jag önskar dig allt gott från HELA mitt hjärta

kramar

2008-07-19 @ 16:53:29
URL: http://poppelena.blogspot.com
Postat av: Marie

Hej, Du får se det hela som en spa-weekend :)

Hur gött som helst att bara slappa och bli ompysslad ju.

Latte är ju inte helt fel heller, älskar den med hasselnöt smak, sött o gott mmmmums.

Hoppas att du får åka och titta på fyrverkerierna, det är ju så fint.Annars är ju inte Fallens dagar så mycket att hurra för precis,

ha det gott igelkott

2008-07-19 @ 17:14:45
Postat av: linn

jag beundrar dig, som en förebild

2008-07-19 @ 19:33:06
Postat av: Anna

Hoppas nu att ryggen slutar bråka med dig, du har väl fått så det räcker med smärta?? Var själv och besökte Fallens dagar idag och tycker som någon här ovan, det är överskattat! Samtidigt förstår jag så klart att du MYCKET hellre hade varit där än i en sjukhus säng! Vad är det för magnetröntgen de ska göra, på ryggen?? För den röntgade du väl alldeles häromsistens utan några konstigheter??



Kram Anna

2008-07-19 @ 20:12:07
Postat av: Replica Watches

www.watchsuk.co.uk is now happy to announce the option for customers to fit their replica watches with authentic Belgium grade diamonds from 0.5 to 2.00 carats on the bezels and casings of the watches. All diamonds come with a certificate of authenticity from GIA and can be verified worldwide.

watchsuk.co.uk provides Replica Rolex Watches of major brands names fitted with cutting edge machinery from UK and highly sophisticated Swiss movements and Austrian made tourbillon movements.

Watches at watchsuk.co.uk come with a 1 year warranty with 7 days money back and vigorous quality control procedures to ensure all watches arrive to customers with no defects and damage.

2011-11-01 @ 03:13:17
URL: http://www.watchsuk.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0