Öresjö

2008-07-01 @ 23:48:32

Efter bakandet var jag fortfarande rätt uttråkad, så jag och mamma åkte till Öresjö och slappade på en go filt. Läste lite Cosmo, gick med Naiad längs strandkanten och bara tog det lugnt tills klockan närmade sig tio och solen började försvinna så smått.


Systemkamerans batterier dog så mobilkameran fick duga idag!


 



Nu ska jag kolla på Sex & the City och träna lite på Orbitreken! Jag gillar det här med att kolla på tv när jag tränar. Det är nästan obligatoriskt.

Åh vad jag längtar tills jag klarar av att gå ut och springa! Just nu är jag glad om jag lyckas gå i rask takt mer än en halvminut liksom haha.. försökte springa ett par steg häromdagen, men det gick bara inte. Åh.. Tålamooood Madde, tålamod..

Men det skulle kännas väldigt lyxigt. Att dra upp volymen i topp på iPoden och höra musiken dunka i öronen, i takt med mina steg på gruset... ta en riktig rush och känna adrenalinet pumpa. Det om något är lycka för mig!


Kommentarer
Postat av: Caroline

kärlek till dig. Jag är hungrig. Bjuder du på en fralla? Dom såg skitgoda ut. LOVE!

2008-07-02 @ 00:04:14
URL: http://curradon
Postat av: vindensmelodi

Du är snart där :-)

2008-07-02 @ 11:34:00
URL: http://vindesmelodi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0