I'm back

2008-07-15 @ 21:26:24

Kom igång med bloggandet lite senare än tänkt idag men nu har jag äntligen slått mig ner här för kvällen. Lajsa har precis kilat hemåt och jag har till och med klarat av en relativt lång prommis med Naidad trots ryggen, yeeey för mig!

Ska gå och fixa min dagliga dos av blåbär. Mmmh ojoj och där låg det en bunke vindruvor, det ser ut att bli bär-frossa här ikväll!

_______________________________________________________________________________________________

Måste bara tipsa om en blogg jag hittade nyligen, en tjej med glimten i ögat som jag tror är lika gammal som jag och dessutom gravid. http://melindalin.blogg.se
Och tack för att du länkade till mig också! <3

Kommentarer
Postat av: Aina

Hon har tagit med stadstrion som ngn form av veckans blogg! yippie! =)

2008-07-16 @ 00:44:06
URL: http://stadstrio.blogg.se/
Postat av: viktor henriksson

hej hej. tänkte jag skriver under ett nytt dagsblogg här för de e så jobigt att bläddra ner i två minuter varje dag innan man komer ner till de inlägget jag kommenterat :) du skriver ju en del menar ja :)

Hoppas du mår toppen i övrigt o att saker o ting flyter på bra trots glömda räkningar med mera haha.



här får du mitt nummer så slipper vi krångla med mail o grejer. 0736100817 (lite farligt att skriva på en blogg kanske men jag tar risken :) ).

du eller david kan väl höra av er på nått sätt snart. antagligen smartast att ringa mig så ingen lurar mig genom att skriva sms o lossas vara er!

du kan ringa när som helst. :)

ta hand om dig. många kramar

2008-07-16 @ 19:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0