Nu prövar vi nåt nytt!

2008-08-27 @ 22:10:08

Heej där! Idag har jag haft ett litet möte med kommunen så att vi har ett bättre schema för hur vi ska lägga upp dagarna, alltså ett bättre schema för träning och allt sånt. Så idag har det inte varit lika stressigt. Vi har fått ordning på de smärtstillande också! Jag blir lite trött men bättre det än att ha ont i ryggen, får mer gjort då.

Har lagt det här med örtmedicinerna på hyllan lite och ska pröva ett annat naturläkemedel istället, AminoAct tror jag den heter. Haha jag vet, beslutsångest eller vadå.. Men det här höjer immunförsvaret och alla värden och ska ätas i 10 dagar. Det har visat sig funka bra men om det inte funkar efter 10 dagar så gör det inte det. Men helt klart värt att prova, får hem det redan imorgon. Måste bara ta alla blodprover som behövs så vi har nåt att jämföra med. Förhoppningsvis kan jag börja äta dem på fredag!

Det är svårt att hinna sitta vid datorn, men jag skriver så fort jag har tid - dygnet borde ha fler timmar om du frågar mig :) Nu har jag käkat lite kvällsmat och ska träna benen en stund!

Kommentarer
Postat av: Taking Chances

Heej bejbi! =)

Det här med bloggvärlden är lite förunderligt.

Några få människor kan beröra en så...

ge så oerhört mkt med sin själ och sitt väsen

Röra ens eget hjärta och själ

bara genom sitt sätt att vara

att allt man vill är att få ge

att få tala om

hur oerhört vacker du är

(ja,på utsidan också ;D )

men främst så är ditt hjärta så vackert

och det märks i ditt sätt att tala om dina närmaste och din syn på livet

och att du inte på grund av din sjukdom men TROTS den strålar av värme och det som är du

och det gör att man smälter var gång

för allt som är DU!=)

Det viktigaste är alltid att du tar hand om dig själv,tror på dig själv och samlar kraft ur kärleken du har runtom dig hos dina goa nära och kära!Så får datorn gott vänta tills det blir tid eller ork över för sånt =)

Kramar och kärlek i massor från en cybervän-

och en fin liten smack på nosen oxå ;)









2008-08-28 @ 01:16:18
URL: http://takingchances.blogg.se/
Postat av: vindensmelodi

Vad spännande,,,hoppas verkligen att det fungerar och att ditt immunförsvar stiger i topp :-)



Go girl´

Ha en bra dag idag,,,nu ska jag iväg på jobbet.

2008-08-28 @ 09:20:53
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/
Postat av: Sophie

Hoppas nya medicinen funkar bra! :)

Kram!

2008-08-28 @ 16:04:23
URL: http://phhi.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Finaste Finaste Madde, Varmaste Varmaste Kram till dig/Elisabet

2008-08-28 @ 17:54:32
Postat av: Daniel

Roligt att stappla in igen. Jag hoppas nu medicinen biter. Styrkekramar till dej (å pojkvännen ;o))

2008-08-28 @ 20:27:17
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Otroligt bra blogg! Läser den regelbundet och du är en fruktansvärt stark tjej. You go girl! :-)

2008-08-29 @ 16:49:47
Postat av: Ivonne

Hej Madeleine, Jag känner mig jätte liten framför dig. Wow, du är en SÅ UNDERBAR människa! Det går inte att beskriva. En kram.

2008-08-31 @ 00:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0