Myslördag

2008-08-31 @ 01:18:05

Idag har varit en mysig dag! Jag fick sovmorgon ända till 1O, wohoo! På eftermiddagen så kom min habbi  a.k.a David.
Sen kom Gösta på middag och jag fick ett jättefint pilgrimhalsband. Det hade de verkligen inte behövt! Men det var otroligt vackert och jag har det runt min hals just nu. Tusen tack!  

Sen blev det härlig middag med god efträtt. Hallon, glass och maränger gillar väl alla? Iallfall så gjorde Naiad det!
En liten glassbit slank allt ner. Men natten är fortfarande ung och jag och David ligger och lyssnar på mysmusik och chillar. Så nu stängs datorn av och romantiken på!


Kommentarer
Postat av: David

På tal om romantik!!



ALLA ER SOM VILL LÄSA OM VÅRAN FÖRSTA KYSS

kolla in på min blogg:)



2008-08-31 @ 02:14:12
URL: http://therealcolombo.blogg.se/
Postat av: Taking Chances-Janet

Aaaaawww,KÄRLEK!!;D...sååå härligt,blir så glad för eran skull!!-att ni e så himla fina mot varandra och tar vara på varandra på d sätt ni gör!

Nu ska jag hoppa över till din habbis sida och läsa om hur kärleken bidde till (fniss)

Fortsätt kramas,pussas,gosa,vara kärleksfulla och allt annat som ni redan ÄR och GÖR! ;D

Hjärtekram till er båda! =)

2008-08-31 @ 10:13:03
URL: http://takingchances.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Ja, vad ska man skriva......Ni är så gulliga, så otroligt söta och goa mot varandra.

LÄNGE LEVE KÄRLEKEN!!!!!

Kram/Elisabet

2008-08-31 @ 14:57:50
Postat av: Sirpa

nu hittade jag din blogg...kram. Tycker du är en mycket tuff tjej!

2008-08-31 @ 16:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0