Home sweet home!

2008-08-24 @ 18:54:34

Jag är hemma! Så otroligt skönt nåste jag säga. Lite trist att jag inte kan ta mig ut, men att bara kunna ligga på sitt eget rum, i en (i och för sig lånad) säng som går att vända och vrida på alla tänkbara sätt. Gött mos alltså he he..Och så har jag ju min fina nya tv också, ska försöka ta lite kort sen om det går!


Imorgon kan vi förhoppningsvis ta hit Naiad, det vore underbart. Saknar ju den lilla tjejen! Var med i en tävling på Lindas Lya och vann lite grejor till henne, hoppas allt går bra med det så de kommer snart, har aldrig vart med i bloggtävlingar förr så jag vet inte riktigt hur det funkar. Men tack så hemskt mycket Linda från mig och Naiad!


Kan tyvärr inte för närvarande ta mig ifrån mitt rum alls idag. Det tog ca 4 timmar (!) att få mig från stolen till sängen igår kväll, selen och hänglyften är helt fel så de fick till slut göra mig halvt medvetslös för att flytta mig. Måste fixa det idag, för såhär kan jag inte ha det. Måste åtminstone kunna komma ut på balkongen, annars blir jag nog heeelt bananas. Jag vill ha sol!

Se till att njut ordentligt av solen nu om den kikar fram hos er!


Kommentarer
Postat av: Alisa

Skönt att du e hemme igen!:) Nu får du krya på dig massor, samla krafter och ge dig ut i världen!:)

Vann oxå tidigare hos Linda, hon är en san sötnos!:) Vovven din blir nog överlycklig½!:)

2008-08-24 @ 19:41:32
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/
Postat av: lena hulten

Hej Madde..Kul att du är hemma igen..Äntligen.Krya på dig..Varma hälsningar och kramar från Lena i UK

2008-08-25 @ 00:15:34
URL: http://turnip.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Om, du visste hur många tankar jag har på dig, beundrar dig så oehört! Skickar massor av kraft till dig så att du ska bli frisk snart!

Varmaste kram/Elisabet

2008-08-25 @ 08:29:11
Postat av: Marie

Välkommen hem

/Marie

2008-08-25 @ 08:41:32
Postat av: Banana

Hoppas att du får möjlighet att njuta av solen. Roligt att höra att du är hemma!

Postat av: Isa

Du ger mig ork att klarar dagarna!

2008-08-25 @ 12:18:00
URL: http://isaviolia.bloggagratis.se
Postat av: Anette

Hej!

Jag såg för några dagar sedan att du hade sökt mig i början på juli.

Fick så dåligt samvete att jag inte sett det tidigare.

Det gällde healing.

Maila mig gärna eller ring (jag har mailat dig mina telefonnummer).

Hälsningar Anette

2008-08-25 @ 13:37:07
Postat av: vindensmelodi

Underbart att du kommit hem igen :-) Åh vad glad jag blir för din skull,,,, och lilla voffsingen kommer att kunna ligga hos dig och hålla dig varm om fossingarna :-) Och pussa dig godmorgon, ikapp med David ;-) Undra vem som har de blötaste pussarna,,,

Klart du ska ut i solen,,, det mår man bra av, jag önskar dig alla solstrålar som finns på himlavalvet :-)



Kram.

2008-08-25 @ 13:41:23
URL: http://vindesmelodi.blogg.se/
Postat av: Morbror T

Underbart härligt att du är hemma Madde. Det blev ju underbar sommar lagom till att du kom hem. Det måste ju lösa sig med anordningarna så att du kan komma ut, i den friska luften. Kram och godnatt, hälsa, Morbror-T

2008-08-25 @ 20:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0