Ut i solen

2008-04-23 @ 14:04:23

Dags att ladda iPoden och ta en liten promenad i solen! Sen måste jag packa, det är ju imorgon det bär av till Karlstad. Gud vad jag längtat, ska bli så roligt!!

Angående förra inlägget: Jag ska verkligen göra det här nu så SNÄLLA ge mig tips! Tror verkligen det kan hjälpa mig. Tänk er själva hur ni hade gjort om ni fick ta ut era aggressioner på nåt. Det gamla byt-ut-bowlingkäglorna-till-chefens-huvud knepet liksom.

Så om ni fick misshandla nåt till oigenkännlighet, vad skulle det vara?

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Ta en stor gräddbulle och tryck ihop den. Du känner inte igen den, det lovar jag. Fast kladdig blir du.
Ska fundera ut något bättre, men tills dess, Ha det riktigt skönt i solen och ha en skön helg, riktigt sköööön helg i Karlstad!
Kram/Elisabet

2008-04-23 @ 15:03:49
Postat av: Littlesister

Skriv ut en bild o stryk på den på en kudde som du kan kasta, slänga o slå gul o blå. Kudden kanske tom kan vara gul o blå. O så kan du skrika hur högt som helst i den utan att grannarna börjar klaga=) Finns ju sånt där smart stryka på papper som man kan ha i skrivaren ju...men de visste du säkert redan!!=) Kan ju bli ett litet projekt.

2008-04-23 @ 15:13:30
URL: http://twistedlittlesister.blogg.se
Postat av: vindensmelodi

Jag tänkte också på tyg av något slag,,,att rita på, måla på eller som Littlesister skrev - stryka fast någon bild på och tutta eld på det,,,

Eller typ blomkrukor,,,rita med tusch eller nå´t och kasta sönder dem. Jag var iväg och skulle slänga en del gamla glas som jag inte behövde och som en del var sönder av,,,,och då slängde jag dem i en så´n där grön insamlingskontainer,,,,efter några glas var det riktig härligt att stå där och kasta och höra på kraschet,,,,

2008-04-23 @ 17:39:19
URL: http://vindensmelodi.blogg.se
Postat av: Jojjo

Jag är en temperamentsfull typ som ibland måste hitta alternativa lösningar för att inte sparka i garderoben eller slänga något ömtåligt i golvet. Ibland tar jag min basketboll och bara studsar och bollar mot väggen. Grannarna blir förmodligen galna, men det blir jag också om jag inte får avreagera mig. Annars brukar jag träna combat eller köra hopprepsträning. Men det kanske är för energikrävande för dig i nuläget, jag vet inte. Annars bryter jag av pennor och slänger mindre ömtåliga grejer i golvet. Det är dock inte att rekommendera...

2008-11-04 @ 23:08:14
URL: http://jojjostankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0