Nu börjar det hända grejer i stugan

2008-04-16 @ 20:30:57

Ajemen, träningscykeln fick sig en omgång idag också.

Och på tal om träning; Pappa kollar mycket på tv-shop. Pappa tror att alla kollar mycket på tv-shop. Men nej pappa, det gör inte jag.
Så när han sa till mig igår att han kunde skaffa mig en Orbitrek visste jag inte riktigt vad han pratade om. Men det är tydligen en sån där träningsmaskin med stavar (som om man promenerar/springer, fast det är skonsammare mot lederna).
Låter som en bra idé, vi kör på det tycker jag.

Kommentarer
Postat av: erika

haha, ja man vet aldrig.
jag bor i linköping tom sista maj, går en dansutbildning här uppe..inte hemma så mkt! vad gör du då? krama

2008-04-16 @ 21:20:29
URL: http://felinie.blogg.se
Postat av: caroline

Han är omtänksam din pappa! *ler

Vill bara säga att jag verkligen beundrar din personlighet nu när jag har suttit här och läst din blogg. Som jag trillade in på av en slump när jag var inne på "designadinblogg". Jag TROR på dig!!
Du verkar ha en järn vilja utan dess like!
Det är nog inte alls sista gången jag läser din blogg!
**Kram Carro

2008-04-16 @ 21:37:09
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Postat av: erika

tråkigt att höra, ta hand om dig väl:)
jo det är sjukt mkt folk här, 10000 pers bara på universitetet! man blir nästan mörkrädd. efter dansen vet jag inte än, ska jobba hemma i sommar o så. vad sägs om att ses nån gång i sommar? vore roligt, kan ju ta med sophia o kicki om du fortfarande umgås med dem? träffat de på sand nåra gånger haha. (söt blogg förest) Kraam

2008-04-16 @ 21:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0