Naawh

2008-06-18 @ 21:01:05

Jag somnade till och vaknade nyss. Men blev väckt på ett annorlunda sätt - av en liten Naiad rakt upp i knät! Mamma hade smugit iväg och handlat och samtidigt hämtat henne, så nu blev jag riktigt glad! Fotbollen har börjat, Sverige spelar ju så det kollar vi på och ska käka lite god mat strax.

 

Måste bara skryta om gårdagen lite kort. Först och främst var jag grymt duktig. Förutom att jag tränade armarna så tog jag och David den där promenaden och den blev både rätt lång och rask - även fast det beror på kortisonet så känner jag mig ju som en jäkla tjockis just nu så det kändes såå bra att röra på sig ordentligt.

Sen åkte vi ut med bilen en stund, och nere vid slussarna såg vi nåt lite lustigt. Massor med gäss eller ankor eller vad fasen det nu kan ha varit, jag är inte ninjahaj på sånt där.. Men massor med ehhm.. fåglar i alla fall som traskade över övergångsstället hehe.. Mästerfotograf som jag är (pffft haha..) slängde jag upp kameran i ett swooosh och försökte få till en bild men det syns inte särskilt bra.




Sen på kvällen kollade vi på en Bollywoodfilm, de är så mysiga!
Woops det här blev lite längre än jag hade tänkt.
Hoppas ni överlevde.

Kommentarer
Postat av: Micaela

Jag överlevde :D



Så gullig hund! Man vill bara hoppa i bilden och krama henne!



Vad var det för film?

2008-06-18 @ 21:54:45
URL: http://www.gbgstudent08.wordpress.com
Postat av: DAVE

Hey love, är du inte ninjahaj ;) haha du är la för go! Ska bowla idag, wish me luck. I morgon så skall vi ha en myys midsummmer!!



längtar. KYSS!

2008-06-19 @ 09:57:46
URL: http://therealcolombo.blogg.se/
Postat av: vindensmelodi

:-) Japp,,,jag fixade det också :-)) Såååå himla kul att du får ha Naiad hos dig igen :-)



2008-06-19 @ 10:55:19
URL: http://vindesmelodi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0