Upp i det blå

2008-05-11 @ 19:10:23

Har varit hos pappa med syster och David och träffat min bror och hans Laila. Vet ni vad jag fick i födelsedagspresent av dom? En privat flygplanstur med ett sånt där litet plan! Wiiiie haha fatta vad häftigt, väldigt originell idé måste jag säga. Ska bli grymt kul.

David fick en antik tavla av pappa som han tidigare sagt att han tycker om väldigt mycket, den föreställer en riddare på häst. Pappa tyckte han skulle få den eftersom David varit lite av vår "riddare i nöden" he he. Sött.

Kommentarer
Postat av: Filippa Lund

sv: han hälsar tack så mkt! =)



riktigt cool present du hade jag med velat ha =D

2008-05-11 @ 19:30:41
Postat av: vindensmelodi

Gud så kul! Orginella och roliga presenter, oj så spännande det kommer att bli :-)

2008-05-11 @ 22:35:04
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Vilken häftig grej att flyga privat!!

Så gullig din pappa är som lämnar tavlan till David, låter riktigt fint med "riddaren i nöden"

Ni verkar så gulliga mot varandra du och David. Önskar er allt gott tillsammans

Kram/Elisabet

2008-05-11 @ 23:05:18
Postat av: Madde svarar

Jaaa eller hur :D

Tack Elisabet, allt gott till dig också!

Kram på er alla

2008-05-11 @ 23:19:24
URL: http://jagefrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0