Spännande..

2008-04-04 @ 12:43:35

... i dubbel bemärkelse!
 
1) Tog kräk-pillret igår, den där andra cellgiftstabletten som får mig må illa. Så idag kommer det kanske bli lite jobbigt, MEN jag har faktiskt garderat mig lite extra. Har köpt nåt som heter sea-band som trycker på akupressur-punkten på handleden som förhindrar att illamående-impulserna når hjärnan. Har haft på mig det sen igår, så nu får vi vänta och se om det funkar! Hoppas, hoppas..

image5



2) Våra förlovningsringar har kommit! Ska åka och hämta dom senare idag, förutsatt att jag mår bra. Har varit lite nervös att de inte skulle hinna komma, det är ju på söndag det händer.. He he he vi var liiite sent ute med att välja ringar, men jag är ju kräsen som få.. Om ni undrar varför just på söndag så kan jag berätta att det var då, den 6:e April, som jag och David blev tillsammans för tre år sen!  

Har lyckats gå upp ett till kg också, grattis till mig!

Kommentarer
Postat av: David Öhman

Ringarna har kommit, låter ju underbart!
Jag är inte lite nyfiken eller så? :)
Så har du gått upp 1 kg till, kanon!

Ringer dig senare love.

2008-04-04 @ 13:14:03
URL: http://therealcolombo.blogg.se
Postat av: belle

svar; åhh tuse ntusen tack :D din blogg va mig en söt sådan :D

dom där banden är sjukt bra mot huvudvärken iaf.. funkar för mig :D

2008-04-04 @ 13:24:43
URL: http://belles.tjejsajten.se
Postat av: Lisa Rosén

Hej Madde!

Pratade precis med David på msn och hörde den roliga nyheten om förlovningen! Grattis i förskott eller vad säger man :) Han tippsade mig om din blogg och att du skulle lägga ut bilderna på ringarna här sedan. Så jag kommer kika in här igen inom kort :)
Jag är ingen van blogg-läsare eller vad man nu säger :) men wow säger jag bara till dig! Du är grym. Ha en mysig söndag nu då :)
Kramar Lisa

2008-04-04 @ 17:13:52
Postat av: En stor beundrare

Du är min hjälte, din styrka ger mig styrka att klara av de svårigheter jag har i mitt liv. Det var synd och skam att jag aldrig fick träffa dig då du trots allt bodde i samma stad.. Ditt mod och din styrka kommer vara en stark påminnelse för mig den 6/4 varje år då även jag och min sambo förlovade oss samma dag 2008 på vår ettårsdag.. men skitsamma.. på ett plan vet jag ju att du inte kan läsa detta.. men å andra sidan vill jag tro att du ändå kan det. fokusera på det positiva.. lite svårt när du var lika gammal som mig men det positiva är att ditt lidande är slut och att du alltid kommer att bäras med i hjärtat hos dem vars hjärtan du berörde. även mitt via din blogg.. jag beklagar sorgen för dina närstående.

vila i frid tjejen (L)

all kärlek/din namne Madeleine

2009-01-21 @ 17:54:54
Postat av: Replica Watches

www.watchsuk.co.uk is now happy to announce the option for customers to fit their replica watches with authentic Belgium grade diamonds from 0.5 to 2.00 carats on the bezels and casings of the watches. All diamonds come with a certificate of authenticity from GIA and can be verified worldwide.

watchsuk.co.uk provides Replica Rolex Watches of major brands names fitted with cutting edge machinery from UK and highly sophisticated Swiss movements and Austrian made tourbillon movements.

Watches at watchsuk.co.uk come with a 1 year warranty with 7 days money back and vigorous quality control procedures to ensure all watches arrive to customers with no defects and damage.

2011-11-01 @ 03:24:17
URL: http://www.watchsuk.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0