Tandborsts-bacillerna anfaller

2008-05-28 @ 00:37:08

Jag har tänkt på det här, vissa lägger sin tandborste vid handfatet precis där man stänger av/på vattnet. Varför gör man så?

Kanske bara jag som har konstig bacillskräck, men om någon varit på holken skulle ju inte jag vilja att deras sjaskiga fingrar ska droppa av sig på min tandborste. Jo även fast de är tvättade, det är ju lite äckligt ändå..? Haha nej uuh.. jag och mina funderingar.



(haha eh ja.. sånt här kul gör man i brist på annat..)

Kommentarer
Postat av: vindensmelodi

:-)) Ja, det är ju faktiskt inte så trevligt :-)) Jag skulle inte heller vela ha det på min tandborste - hualigen!

2008-05-28 @ 09:48:51
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/
Postat av: asal

Även om jag inte känner dig tror jag att du är en helt underbar brud! Lycka till med allt i livet stumpan :D<33

2008-05-28 @ 20:29:25
URL: http://asaal.blogg.se/
Postat av: Cattis

Hej igen!

Idag har varit en konstig dag...först var vi i stallet och vaccinerade hästen (en månad för sent - hade glömt det i allt ståhej),sen ringde läkaren, det fanns cancerceller i 2/14 lymfkörtlar så nu blir det cellgifter, efter det samtalet sålde vi all koppar vi satt och "klippte till" igår - fick en bra slant och för denna slant köpte vi förlovningsringar....jag är så lycklig....



Ha en underbar fortsatt dag...vi hörs....kramar i massor igen...Cattis

2008-05-28 @ 20:54:58
Postat av: Madde svarar

Hej igen Cattis!



Åh vad roligt med förlovningen, grattis!! :D



Mindre roligt med lymfkörtlarna.. men kom ihåg att tänka på att även om cellgifterna är jobbiga så är de hans bästa vän!



Ha det underbart, hörs snart. Kram på dig!

2008-05-28 @ 23:27:13
URL: http://jagefrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0