Tack

2008-05-05 @ 01:04:52

Jag är så tacksam att jag har så många som bryr sig, och jag vill att de ska veta det. Så här är en liten tack-lista.


Mamma och pappa som alltid ställer upp och dessutom var med mig varenda natt mellan september och november när jag låg på sjukhuset. Utan er hade jag inte haft en chans.


David, det är du som håller mig flytande och vet alltid precis vad du ska säga för att få mig le och må bra. Du är helt jäkla amazing ;)


Caroline, Jennie, Magnus och Arvid. Ni har verkligen visat att ni finns där även när det är svårt, till skillnad från ett flertal andra. Alla besök både hemma och på sjukhuset har betytt så otroligt mycket. Och även fast jag oftast var rätt groggy och inte kommer ihåg exakt allt vi sagt så är det viktiga att jag vet att ni var där, och att ni bryr er.


Elin och Sofia. Även fast ni båda har varit utomlands som Au-pair under hela den här tiden tillhör ni ändå den ovanstående gruppen, som verkligen visat vad ni går för. Alla brev, samtal och sms (och besök såklart, när ni var hemma på "semester") betyder så mycket för mig och gör mig så glad. Även fast ni är tusentals mil bort känns det ändå som att ni vart här hela tiden, och det är en bedrift..!


Sen finns det massor av mina vänner och andra personer jag vill tacka som också brytt sig, men det skulle ta år och dar. Jag vet vilka ni är och det gör nog ni också :)


Och släkten såklart; Christine my lovely sis, saknar dig varje dag. Är så glad att du dumpade London ett par månader för mig, det var roligt att ha dig hemma.

Tiina, Kristina o Raed, mormor o morfar, Johan o Laila, Sophia, Timo, Juha och alla kusiner. Och hela Davids familj!


Alla som skickar healing, positiva tankar och energi. Jag tror verkligen att det hjälper mig genom det här mer än jag egentligen kan förstå.


Och sist men inte minst alla läsare. Era goa kommentarer och att ni läser bloggen överhuvudtaget gör mig jätteglad. Hoppas ni fortsätter med det!


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Kraaam.....önskar att jag hade "känt dej på riktigt"
Önskar att jag hade fått träffa dej "i verkligheten"
Men jag är otroligt glad för att jag får ta del av ditt liv genom bloggen. Jag ska följa dej tills du blir frisk, för frisk ska du bli!
Kram/Elisabet

2008-05-05 @ 09:12:23
Postat av: vindensmelodi

:-) Självklart fortsätter jag att läsa bloggen,,,och kan bara inte hålla mig från att kommentera den också ;-)
Jag säger som Elisabet,,, önskar att jag hade "känt dig på riktigt" - För du är en sådan människa som man fängslas av och blir glad av, samtidigt som man får ont i hjärtat av din sjukdom,,,,, Men din sjukdom är inte du! Dig avgudar jag :-) Din sjukdom hatar jag.
Sänder dig många tankar även när jag inte sitter på bloggen och läser, och gör så gott jag kan för att be mina böner för dig, och sända dig energi och kärlek ;-)

Kram på dig go´flickan!

2008-05-05 @ 22:20:35
URL: http://vindensmelodi.blogg.se
Postat av: Madde svarar

Ni är underbara. Ert stöd ger mig så mycket energi, det ska ni veta

2008-05-05 @ 23:05:18
URL: http://jagefrisk.blogg.se
Postat av: Sophia

Madde, du är en fantastisk person. Ibland blir jag själv förvånad hur vi är släkt men inte träffats så ofta fast vi har så mycket gemensamt. Du är min förebild, så stark och positiv som du är och behåller fötterna på jorden. Tack ska DU ha.

2008-05-08 @ 00:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0